استقلال و پیشرفت روزافزون؛ دلیل اصلی دشمنی استکبار با ایران
کد خبر: 3846235
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

استقلال و پیشرفت روزافزون؛ دلیل اصلی دشمنی استکبار با ایران

گروه اجتماعی- معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: در حال حاضر دلیل اصلی دشمنی استکبار با ایران استقلال و پیشرفت روزافزون کشورمان است.

استقلال و پیشرفت روزافزون؛ دلیل اصلی دشمنی استکبار با ایرانبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، روز گذشته، هشتم مهرماه در آئین تکریم و معارفه دادستان انتظامی استان اردبیل، اظهار کرد: تلاش و همکاری‌ها و نیز انسجام موجود در بین مجموعه‌های قضایی با نیرو‌های نظامی و انتظامی شایسته تقدیر و قدردانی است.
وی گفت: رسیدگی دقیق، سریع و اجرای درست و صحیح احکام سبب رضایتمندی عمومی است و نفوذناپذیری، پاکدستی، صبور و بردبار بودن در کنار اخلاق نیکو از مهم‌ترین ویژگی اخلاقی در انجام رسالت‌های قضایی و انتظامی است.
صفری با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب که شعار‌های انقلاب را فاقد زمان مصرف خوانده است، گفت: آزادی، اخلاق، معنویّت، عدالت، استقلال، عزّت، عقلانیّت، برادری، هیچ یک به یک نسل و یک جامعه مربوط نیست تا در دور‌هایی بدرخشد و در دور‌های دیگر افول کند.
معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در ادامه با اشاره به اقتدار و توان نیرو‌های مسلح کشور، گفت: آنچه امروز به نیرو‌های مسلح کشور اقتدار داده است؛ اتکاء به توان نیرو‌های متعهد و متخصص داخلی بوده که تحت فرماندهی فرمانده کل قوا توانسته به عنوان پناهگاه و امید مظلومان جهان تبدیل شود و مسلما یکی از دلایل اصلی دشمنی روزافزون استکبار با ملت ایران، استقلال، پیشرفت و توانمندی قوای مسلح کشور است.
در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات فرشید ابراهیم‌زاده به عنوان دادستان سابق انتظامی استان، جعفر خوشه‌چین به عنوان دادستان جدید انتظامی استان اردبیل معرفی شد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha