شناسنامه شهید «سیدنورخدا موسوی» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3846338
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
در هفته ناجا؛

شناسنامه شهید «سیدنورخدا موسوی» رونمایی می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این‌که این مقر فرماندهی، ۵۰۰ شهید، ۱۲۰۰ جانباز و ۳۹ آزاده سرافراز دارد، گفت: رونمایی از شناسنامه شهید سیدنورخدا موسوی، یکی از برنامه‌های ما در هفته ناجا در لرستان است.

شناسنامه شهید «سیدنورخدا موسوی» رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب، فرمانده انتظامی استان، امروز سه‌شنبه، نهم مهرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، با اشاره به این‌که هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» آغاز می‌شود، گفت: یادواره شهدای دفاع مقدس را در این هفته برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که در مجموع 31 برنامه با کیفیت در هفته ناجا در لرستان برگزار خواهد شد، بیان کرد: از این تعداد 11 برنامه مهم است که ازجمله آن‌ها می‌توان به دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، راهپیمایی و همایش پیاده‌روی بزرگ عاشوراییان، شرکت در نماز جمعه و ... اشاره کرد.

مهدیان‌نسب با اشاره به برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی فرماندهی انتظامی لرستان در هفته ناجا، عنوان کرد: در این مراسم از کارکنان و مسئولان ساعی و خانواده شهدا تجلیل می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این‌که حضور رؤسای کلانتری‌ها و پلیس پیشگیری در مساجد و جلسات پرسش و پاسخ به مردم را در این هفته خواهیم داشت، گفت: برگزاری مانور شهری موتورسیکلت سواران قانون‌مند را در مرکز استان برگزار می‌کنیم.

وی با بیان این‌که در این هفته پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی لرستان به‌صورت ویدئو کنفرانس آغاز خواهد شد، گفت: در این هفته عملیات ساخت ۹۸ خانه سازمانی شروع می‌شود و همچنین عملیات ۸ ستاد، ۱۵ کلانتری و ۵ ساختمان پلیس راهور را شروع خواهیم کرد.

مهدیان‌نسب در این هفته کلانتری ۱۷ پارسیلون، پاسگاه انتظامی شیروان بروجرد، ساختمان نیروی انسانی، یادمان شهید گمنام و تندیس میدان پلیس را نیز بهره‌برداری خواهیم کرد، عنوان کرد: رونمایی از شناسنامه شهید سیدنورخدا موسوی، افتتاح سالن ورزشی و تعدادی دیگر از پروژه‌ها را در هفته ناجا در دستور کار داریم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این‌که این مقر فرماندهی، 5۰۰ شهید، ۱۲۰۰ جانباز و ۳۹ آزاده سرافراز دارد، گفت: سرکشی از این خانواده‌ها در هفته ناجا در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره پلیس برگزیده، همایش طلایه‌داران فرهنگ و همیاران پلیس، پلیس‌یاران جوان و راهوران محله از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در لرستان است، گفت: با پیشکسوتان و چهره‌های قدیمی ناجا دیدار خواهیم کرد و بازدید دانشجویان از مرکز تجمیع پاسخگویی پلیس از دیگر برنامه‌هاست.

مهدیان‌نسب تصریح کرد: همچنین در راستای مبارزه با مواد مخدر در این هفته محموله‌ای از مواد مخدر در منطقه فلک‌الدین خرم‌آباد امحاء خواهد شد.

انتهای پیام
captcha