اعزام ۳۴۷ مبلغ سمنانی به مراسم پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3846367
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

اعزام ۳۴۷ مبلغ سمنانی به مراسم پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان از اعزام ۸۲۷ مبلغ بومی و غیربومی استان در ایام اربعین سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۴۷ مبلغ به مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند.

اعزام 347 مبلغ سمنانی به مراسم پیاده‌روی اربعین

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز، 9 مهر در جمع  خبرنگاران با بیان اینکه قریب به ۳۴۷ مبلغ از استان سمنان به مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند، گفت: این افراد نیز اقدامات فرهنگی و ترویجی و تبلیغی را در طول مسیر نجف به کربلا و همچنین موکب‌های استان مستقر در نجف و کربلا بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ۴۲ خطیب ویژه در طول اربعین برنامه‌های تبلیغی خود را در سطح استان پیاده خواهند کرد، افزود: در این ایام ۸۸ مبلغ غیربومی نیز به سطح استان اعزام خواهند شد.

شکری با بیان اینکه از مجموع ۸۸ مبلغ اعزامی غیربومی ۷۵ نفر آقا و ۱۳ نفر بانو هستند، متذکر شد: این مبلغان از قم و مشهد اعزام می‌شوند و در سطح شهرستان‌های استان برنامه‌های تبلیغی ویژه اربعین را با موضوعات مختلفی چون سبک زندگی اسلامی، مسائل مرتبط با اربعین، شبهات دینی، احکام و فرایض دینی، امر به‌ معروف، قیام اباعبدالله(ع) و ... اجرا خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان، اربعین را ویترینی از حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف دانست و افزود: باید از این فرصت نهایت بهره را برد، در این راستا مبلغان مواردی چون آداب زیارت، احترام به کشور میزبان، فرهنگ و قوانین عراق و ضرورت حفظ وحدت و همچنین شبهات دینی، مسائل اعتقادی و ... را تبیین می‌کنند.

انتهای پیام
captcha