یادواره شهدا روحیه انقلابی را در مردم و مسئولان تقویت می‎کند
کد خبر: 3846640
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

یادواره شهدا روحیه انقلابی را در مردم و مسئولان تقویت می‎کند

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که ما به پیشکسوتان جهاد و شهادت افتخار می‌کنیم، گفت: برگزاری یادواره شهدا روحیه ایثار و شهادت و روحیه اعتقادی و انقلابی را در همه ما تقویت می‌کند.

مبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد مهدیان‌نسب، فرمانده نیروی انتظامی استان، امروز چهارشنبه، دهم مهرماه، در دومین یادواره سرداران و 1200 شهید یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره 32 شهید استان لرستان، گفت: این محفل به‌مناسبت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره 32 شهید استان برگزار شد و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

وی با تقدیر از کبری حافظی، همسر شهید سیدنورخدا موسوی که به مدت 10 سال از این شهید همیشه زنده پرستاری کرد، ادامه داد: همه شهدا به‌ویژه شهید سیدنورخدا موسوی که شهید شاخص سال است، افتخار ما هستند.

مهدیان‌نسب با اشاره به این‌که در هشت سال دفاع مقدس مردم و نظام به خودباوری و خوداتکایی رسیدند، اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: شهدا درخت تنومند انقلاب را با خون خود آبیاری کردند و این شهدا بودند که نشان دادند ابهت استکبار جهانی توخالی و پوشالی است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان این‌که ما به پیشکسوتان جهاد و شهادت افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا روحیه ایثار و شهادت و روحیه اعتقادی و انقلابی را در همه ما تقویت می‌کند.

وی با بیان این‌که با برگزاری یادواره شهدا فضای معنوی در ستاد فرماندهی انتظامی و استان لرستان ایجاد شده است، تأکید کرد: یگان ویژه پاسداران نور با یک روحیه انقلابی و نگاه اعتقادی کار می‌کند و مشت محکم نظام و خار چشم دشمنان نظام است.

انتهای پیام
captcha