۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان توزیع شد
کد خبر: 3846678
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز؛

۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان توزیع شد

گروه اجتماعی ــ رئیس آموزش و پرورش ابهر گفت: به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ابهر ۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان توزیع شد.

2 هزار بسته نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان توزیع شدعباس عزیزخانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر در گفت‌‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس بیش از 2 هزار بسته نوشت‌افزار در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در مدارس روستایی ابهر توزیع شد.

وی بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه ‌ساز شهرستان ابهر در این راستا با کیفیت‌ترین لوازم تحصیلی تولید داخل مورد نیاز دانش‌آموزان را تهیه و قبل از بازگشایی مدارس به مدیران مدارس روستایی تحویل داده است.

عزیزخانی با اشاره به این‌که خیرین بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند، ادامه داد: مجمع خیرین در مرحله دوم این طرح  که به تازگی آغاز شده است، اقدام به توزیع بسته‌های نوشت افزار در بین بیش از یک هزار دانش‌آموز نیازمند در سطح مدارس شهری کرده است که آمار آن‌ها قبلا توسط آموزش و پرورش احصا شده است.

این مسئول با اشاره به جایگاه والای آموزش و پرورش در جامعه و تربیت نسل آینده کشور، بیان کرد: آموزش و پرورش نهاد انسان‌ساز است؛ لذا همه ارگان‌ها به ویژه خیرین باید با این نهاد همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا دانش‌آموزان بدون هیچ دغدغه‌ای در کلاس‌های درس حضور یابند.

انتهای پیام
captcha