یادواره شهدای نیروی انتظامی لرستان
کد خبر: 3846711
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
گزارش تصویری/

یادواره شهدای نیروی انتظامی لرستان

گروه اجتماعی ــ دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره ۳۲ شهید یگان ویژه فرماندهی انتظامی لرستان چهارشنبه، دهم مهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز چهارشنبه، دهم مهرماه، دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره ۳۲ شهید یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان لرستان در سالن بصیرت فرماندهی نیروی انتظامی استان لرستان، برگزار شد.

در این یادواره از خانواده‌های شهدای ناجا به‌ویژه خانواده شهید سیدنورخدا موسوی، شهید شاخص سال 1398 کشور، تجلیل شد و همچنین از شناسنامه شهید سید‌نورخدا موسوی رونمایی شد.

همچنین در حاشیه این یادواره نمایشگاهی تحت‌عنوان «کوچه شهید سیدنورخدا موسوی» برپا شده بود که در آن عکس‌های شهدای یگان ویژه استان لرستان و همچنین تختی که شهید سیدنورخدا موسوی به‌مدت 10 سال روی آن بستری شده ‌بود، به نمایش عموم گذاشته شد و همسر شهید سیدنور خدا موسوی نیز به بیان خاطراتی برای حضار پرداخت و در پایان مراسم نیز به‌صورت نمادین تابوت شهید گمنام بر روی دستان خانواده‌های شهدا تشییع شد.

انتهای پیام
captcha