جزئیات یازدهمین مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان ودجا اعلام شد
کد خبر: 3846779
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

جزئیات یازدهمین مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان ودجا اعلام شد

گروه مسابقات ــ مدیر دارالقرآن وزارت دفاع جزئیات یازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان ودجا را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا؛ جلسه هماهنگی جهت برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان وزارت دفاع، در مناطق ده گانه کشور، با حضور مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات، سه‌شنبه، 9 مهرماه، در سالن همایش سازمان هوایی وزارت دفاع برگزار شد.

بنابر گفته حسن فراهانی، مدیر دارالقرآن وزارت دفاع، یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان وزارت دفاع در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 3، 5، 7، 10، 15 و 20 و کل قرآن، اذان و مفاهیم از 10 آبان‌ماه در تبریز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بنابر برنامه‌ریزی انجام شده متسابقان در این مناطق ده‌گانه شامل تبریز طی دهم آبان‌ماه، منطقه شمال در 17 آبان‌ماه، منطقه شیراز، 24 آبان‌ماه، کرمانشاه در 24 آبان‌ماه، منطقه اصفهان در اول آذرماه، منطقه مشهد طی هشتم آذرماه، تهران با سه منطقه غرب طی 15 آذرماه، شرق 22 آذرماه و مرکز در 29 آذرماه و پارچین(پاکدشت) در 29 آذرماه با هم به رقابت می‌پردازند.

یادآور می‌شود، آزمون مقدماتی این دوره از مسابقات طی بازه زمانی مرداد تا شهریورماه اخذ شد و برگزیدگان به مرحله نهایی این دوره از مسابقات در مناطق ده‌گانه راه پیدا کردند. همچنین منتخبان این دوره در بخش همسران و فرزندان (خانواده‌ها) به مسابقات قرآن نیروهای مسلح که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند. همچنین امسال برای نخستین بار بخش خانواد‌ه به این دوره از مسابقات افزوده شده بود.

انتهای پیام
captcha