برنامه‌های هفته ملی کودک در استان اردبیل اعلام شد
کد خبر: 3846992
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

برنامه‌های هفته ملی کودک در استان اردبیل اعلام شد

گروه فرهنگی- مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل با اعلام برنامه‌های هفته ملی کودک در اردبیل گفت: از مهمترین برنامه‌های این هفته اجرای طرح «دست‌های مهربان هلال» ویژه کودکان مناطق سیل‌زده است.

برنامه‌های هفته ملی کودک در اردبیل اعلام شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل، ظهر امروز، ۱۱ مهرماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک در اردبیل، اظهار کرد: این هفته فرصتی مناسب در راستای تمرکز بیشتر به نسل کودک و نوجوان، شناخت ویژگی‌ها، مختصات رشدی و حقوق آن‌ها است.
وی با تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک و شعار محوری کانون با عنوان «آینده را باید ساخت» تصریح کرد: توجه به حقوق کودکان و تدوین برنامه‌های مختلف در این خصوص و همچنین لزوم پرداختن به آموزش‌های لازم در راستای تبیین «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» از الزامات برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون استان است.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل افزود: توجه به آموزه‌های دینی، تبیین و ترویج پیام نهضت عاشورا از شاخصه مهم برنامه‌های هفته ملی کودک خواهد بود که به موازات اهمیت دهی بیش از پیش به این امر مهم، برای روز‌های مختلف این ایام، برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، ادبی و اسلامی تدارک دیده‌شده است.
احدزاده بیان کرد: کانون استان با همراهی و همکاری سایر نهادها، قطعاً در توجه بیشتر به کودکان نقش‌آفرینی خواهد کرد و اهتمام متولیان در توجه و تمرکز به نسل کودک و برنامه‌های هفته ملی کودک، می‌تواند آینده‌ای که امروز می‌سازند، آینده‌ای سرشار از خوبی‌ها و نیکی‌ها باشد.
وی ثبت‌نام رایگان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان، اجرای طرح «دست‌های مهربان هلال» ویژه کودکان مناطق سیل‌زده وجمع‌آوری اسباب‌بازی اهدایی به سیل‌زدگان، برپایی ایستگاه سیار نقاشی با موضوعات و مفاهیم بشردوستی، صلح و مهرورزی، برپایی ایستگاه قصه‌گویی، ملاقات کودکان بیمار و جشنواره بادبادک‌ها در پارک‌های کودک و نوجوان را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل افزود: دعوت از یک پزشک یا پرستار با موضوع کودک، آموزش، سلامت و ایمنی، آشنایی با جاذبه‌های گردشگری استان و حفاظت از محیط زیست با موضوع کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری، کودکان شاد، کودکان خلاق، کودکان متفکر وانجام بازی‌های حسی و حرکتی و ... به صورت گروهی با موضوع کودک، صلح، بازی و نشاط ازدیگر برنامه‌های مهم ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک استان اردبیل است.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha