عزم جهاددانشگاهی ایلام برای همراهی با زائران مسیر عشق
کد خبر: 3847050
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
حسینی خبر داد:

عزم جهاددانشگاهی ایلام برای همراهی با زائران مسیر عشق

گروه فرهنگی - رئیس جهاددانشگاهی ایلام از عزم این نهاد برای همراهی با زائران عتبات و خادمان این رویداد فرهنگی خبر داد و گفت: پیاده‌روی اربعین بهترین فرصت برای رسانه‌ها برای تبیین ابعاد مختلف این حماسه‌ بزرگ است.

عزم جهاددانشگاهی ایلام برای همراهی با زائران مسیر عشق
سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام امروز 11 مهرماه در گفتگو با ایکنا از ایلام با اشاره در پیش بودن حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی و استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران به عنوان استان میزبان در این همایش بزرگ، اظهار کرد: جهاددانشگاهی آماده پوشش حماسه‌ بزرگ اربعین در خبرگزاری‌های بین‌المللی قران (ایکنا) و دانشجویان ایران (ایسنا) است.
وی با بیان اینکه ایام پیاده‌روی اربعین بهترین فرصت برای رسانه‌ها برای تبیین ابعاد مختلف این حماسه‌ بزرگ است، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند علاوه بر پوشش این رویداد به مسئولان کمک کنند تا شاهد تاثیر این رویداد در استان‌های میزبان باشیم.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری مسابقه عکس با موبایل، در خبرگزاری ایسنا و ایکنا منطقه ایلام، به همین مناسبت خبر داد و گفت: فراخوان این مسابقه به زودی منتشر خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با ارسال عکس‌های خود در این مسابقه شرکت کنند و از مزیت انتشار این عکس‌ها به نام فرستنده در خبرگزاری بهره‌مند شوند.
حسینی گفت: بعد از پایان مراسم اربعین ، آثار رسیده داوری می‌شوند و به عکس‌های برتر جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.
عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی از عزم جهاددانشگاهی برای نقش‌آفرینی فرهنگی و پژوهشی در پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در چند سال اخیر به صورت میدانی از زائران اربعین نظرسنجی‌هایی کاملا علمی را انجام داده که این نتایج در اختیار مسئولان استانی و کشوری قرار گرفته و در مدیریت بهتر و خدمتگزاری بیشتر به زائران موثر بوده است.
وی به انتشار این نظرسنجی‌ها در فضای رسانه‌ای و در پورتال اطلاع‌رسانی ایسپا اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند با مطالعه‌ی این نظرسنجی‌ها موضوعات مورد توجه زائران را مطرح و در راه بهبود خدمات تلاش کنند.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام ادامه داد: مرکز علمی کاربردی این نهاد با نقش‌آفرینی در راه‌اندازی موکب دانشگاهیان در مرز مهران و مرکز استان مانند هرسال زمینه ورود دانشجویان و کارکنان این مرکز را به جمع خدمتگزاران زائران اهل بیت فراهم خواهد کرد.
حسینی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید، استاندار فهیم و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تلاش شبانه‌روزی و انجام فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ی راه‌ها بستر مناسبی برای حضور مردم در حماسه اربعین ایجاد کرده‌اند و همگرایی و همدلی رسانه‌ها در استان می‌تواند بسترساز توسعه‌ همه‌جانبه و هموار کننده راه رشد و پیشرفت استان باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
captcha