فشارهای اقتصادی آمریکا نفس‌های آخر را می‌کشد
کد خبر: 3847148
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

فشارهای اقتصادی آمریکا نفس‌های آخر را می‌کشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه قیدار گفت: آمریکا با اعمال بی‌سابقه‌ترین فشارهای چند جانبه و ترکیبی بنا داشت مقاومت انقلابی ملت ما را در هم بشکند، اما فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها به تعبیر رهبر فرزانه‏ انقلاب اسلامی نفس‏‌های آخرش را می‌کشد.

فشارهای اقتصادی آمریکا نفس‌های آخر را می‌کشدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قیدار به هفته نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: با وجود توطئه‌های فراوان دشمنان اسلام و انقلاب، جمهوری اسلامی ایران به مدد خداوند و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی امن‌ترین کشور منطقه است و در این راستا مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و مسلح و نیروی انتظامی در مرزها و داخل شهرها هستیم.
 
وی با بیان اینکه دولت آمریکا از امنیت ایران خشمگین بوده و برهم زدن آرامش مردم را نشانه گرفته است، افزود: به همین دلیل همه باید از این امنیت پایدار پاسداری کنیم و تلاش‌های نیروی انتظامی در این بخش قابل تقدیر است.
 
موسوی پیروزی راهبرد ایران بر آمریکا را مورد تاکید قرار داد و افزود: آمریکا با اعمال بی‌سابقه‌ترین فشارهای چند جانبه و ترکیبی بنا داشت مقاومت انقلابی ملت ما را در هم بشکند، اما فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها به تعبیر رهبر فرزانه‏ انقلاب اسلامی نفس‏‌های آخرش را می‌کشد و ان‌شاء‌الله با سنگین‌ترین شکست‌ها روبه‌رو شده و خواهد شد.
 
امام جمعه قیدار نقش جدید فرانسه در مذاکرات با ایران را متذکر شد و گفت: این کشور نقش میانجی فریب را بازی می‌کند و هدفش نشاندن ایران پای میز مذاکره مستقیم، در سطح بالا و فراهسته‏ای با آمریکا، است در اصل اروپا با پادویی فرانسه، مثل همیشه دلّال مذاکرات ایران و آمریکا است.
 
وی به قرار گرفتن در آستانه 17 مهرماه روز جهانی پست اشاره کرد و گفت: هفدهم مهرماه روز جهانی پست فرصت مناسبی است تا زحمات و تلاش‌های کارکنان خدوم این شبکه را ارج نهیم و از آنان قدردانی کنیم.
انتهای پیام
captcha