حمایت همه‌جانبه از نظام اسلامی از مصادیق بارز تقوای الهی است
کد خبر: 3847158
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

حمایت همه‌جانبه از نظام اسلامی از مصادیق بارز تقوای الهی است

گروه فرهنگی- امام جمعه خلخال گفت: حمایت همه‌جانبه از نظام اسلامی از مصادیق بارز تقوای الهی بوده و ضروری است در این راستا تلاش شود.

حمایت همه‌جانبه از نظام اسلامی از مصادیق بارز تقوای الهی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال، ظهر امروز، ۱۲ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه خلخال، اظهار کرد: به برکت دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی ایران و تلاش شبانه‌روزی جان برکفان سبزپوش انتظامی در کنار همت بلند نیرو‌های نظامی و امنیتی، امنیت کنونی کشور بی‌نظیرتر از گذشته‌ها شده است.
وی افزود: با وجود گسترش ناآرامی‌ها در منطقه خاورمیانه و بسیاری از مناطق جهان که حاصل شرارت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار است، امنیت امروزی کشورمان نه تنها در این منطقه بلکه در سطح دنیا نظیر ندارد.
خطیب جمعه خلخال با بیان اینکه تامین امنیت پایدار در کشور هزینه‌های سنگینی را برای انقلاب و نظام اسلامی داشته است، گفت: نیرو‌های جان بر کف انتظامی برای تامین این امنیت و مقابله با اشرار، قاچاقچیان و افرادی که به آرامش جامعه را بر هم می‌زنند، هزینه سنگینی پرداخت و تاکنون بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
اسدی با توصیه به مردم برای قدردانی از این امنیت بیان کرد: مردم باید از اعماق وجود قدرشناس این نعمت باشند.
وی حمایت همه‌جانبه از نظام اسلامی را از مصادیق بارز تقوای الهی دانست و افزود: تقویت اهداف نظام و حرکت در مسیر حرکت انقلاب، رعایت تقوای الهی برای هدایت انسان به سوی کمال و هرگونه انحراف از این مسیر خطا و رفتن به سمت و سوی دشمنان اسلام است.
امام جمعه خلخال با بیان اینکه هدف اصلی تشکیل سایر نظام‌های حکومتی غیردینی در جهان رسیدن به قدرت و ثروت با استفاده از اهرم فشار و ظلم و ستم به بشریت است، تصریح کرد: هدف اصلی از تشکیل حکومت و نظام اسلامی فراهم‌سازی زمینه اصلاح جامعه با آشکارسازی نشانه‌های رسیدن به خداوند است.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha