حضور نیروی انتظامی برای مردم خیررسان است
کد خبر: 3847227
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

حضور نیروی انتظامی برای مردم خیررسان است

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: بر اساس حدیثی از امام صادق(ع)، مؤمن بی‌خیر نیست بلکه همواره هرجا حضور داشته باشد مایه خیر و برکت است و نیروی انتظامی نیز با حضور خود در کوچه‌ها، معابر، کلانتری و ... برای مردم خیررسان است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، 13 مهرماه در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروهای مسلح و انتظامی امروز بالنده و عامل رعب و وحشت برای دشمن و مصداق آیه شریفه « وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم» هستند.

وی در خطاب به مجموعه نیروی انتظامی بیان کرد: شما این توفیق را پیدا کرده‌اید که برای دشمن رعب‌آفرین و برای مؤمنان و جامعه ایمانی و مستضعفان امیدبخش و پناهگاه باشید و از نیروی انتظامی و نیروهای مسلح هم جز این انتظار نمی‌رود.

حجت‌الاسلام نکونام در ادامه با اشاره به مضمون حدیثی از امام صادق(ع) و با برشمردن شش خصلت که در مؤمن یافت نمی‌شود، گفت: خصلت نخستی که به مؤمن راه ندارد سختگیر نبودن او برای مؤمنان و در عوض، سخت گرفتنش بر دشمن و مجرم و مفسد است که نیروی انتظامیِ ما نیز همین خصلت را دارد و در میان مؤمنان سختگیری نمی‌کند بلکه راه را برایشان باز می‌کند و خدمتگزار مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: بر اساس حدیث مذکور، مؤمن بی‌خیر نیست بلکه همواره هرجا حضور داشته باشد مایه خیر و برکت است و نیروی انتظامی نیز با حضور خود در کوچه‌ها، معابر، کلانتری و ... برای مردم خیررسان است.

وی با بیان ویژگی دیگری که در مجموعه متدین نیروی انتظامی راه ندارد، تصریح کرد: حسد در آنان راه ندارد، اگر چه رشک و غبطه به حال 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز ما را به قدم برداشتن در راه آن‌ها ترغیب می‌کند.

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: مؤمن لجاجت نمی‌کند و ستمگر نیست، بلکه راه را برای دیگران باز می‌کند و آسان‌گیر است، ضمن اینکه دروغ در زندگی مؤمن راه ندارد و خالص و تلاش‌گر و امیدبخش و امید محرومان و مظلومان است که تمام این خصایل نیکو در مجموعه نیروی انتظامی وجود دارد و یأس و رعب و هراس دشمن مؤید این مطلب است.

انتهای پیام
captcha