امروز آخرین مهلت صدور روادید برای اتباع عراقی در ایلام است
کد خبر: 3847354
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

امروز آخرین مهلت صدور روادید برای اتباع عراقی در ایلام است

گروه اجتماعی ــ مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام گفت: اتباع عراقی مقیم ایلام برای دریافت روادید جهت شرکت و حضور در آئین اربعین حسینی تنها امروز فرصت دارند.

امروز آخرین مهلت صدور روادید برای اتباع عراقی در ایلام است
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، الیاس فتاحی، مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام، اظهار کرد: صدور روادید اتباع عراقی مقیم ایلام جهت حضور در مراسم اربعین حسینی از سوم مهرماه آغاز شده و تا امروز، ۱۳ مهرماه ادامه دارد.
 
وی اضافه کرد: افرادی که قصد حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین را دارند جهت دریافت روادید با همراه داشتن مدارک لازم به امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام مراجعه کنند.
 
مدیر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری ایلام با بیان اینکه انجام ثبت‌ نام از این افراد برای صدور روادید کاملاً رایگان است، یادآور شد: تاکنون ۴۰۰ تبعه جهت دریافت روادید اقدام کرده‌اند.
 
فتاحی از اجرای طرح تعویض کارت هویتی اتباع عراقی در استان ایلام نیز خبر داد و ادامه داد: این طرح هر ساله برای آمارگیری هویتی اتباع مقیم استان در استان اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح از ۱۲ شهریور در استان آغاز شده و یک‌ ماه ادامه دارد، تأکید کرد: افرادی که در این طرح شرکت نکنند برابر مقررات از کشور خارج می‌شوند.
 
انتهای پیام
انتهای پیام
captcha