پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۸۰ هزار نفر در سامانه سماح
کد خبر: 3847384
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۸۰ هزار نفر در سامانه سماح

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حج و زیارت کرمان با بیان اینکه بیش از ۷۳ هزار زائر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند و پیش‌بینی بیش از ۸۰ هزار نفر را داریم، گفت: تا ۲۴ مهرماه سامانه سماح باز است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمود عرب‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت استان، امروز شنبه، 13 مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ثبت نام زائران پیاده‌روی اربعین در 114 دفتر دائمی و 20 دفتر موقت در استان گفت: سفر رسمی از ۱۹ شهریور آغاز شده و اوج اعزام‌ها از ۱۷ مهر تا ۷ آبان‌ماه است.

وی با بیان اینکه امسال استقبال خیلی خوبی شده و بیش از ۷۳ هزار زائر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند و پیش‌بینی بیش از ۸۰ هزار نفر را داریم، افزود: تا ۲۴ مهرماه سامانه سماح باز است.

مدیرکل حج و زیارت استان با اشاره به استقبال از زائران برای سفر هوایی بیان کرد: امسال ۳۸ موکب از استان کرمان در کشور عراق به زائران پیاده‌روی اربعین خدمات می‌دهند و تعدادی از موکب‌ها در مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند.

عرب‌نژاد با بیان اینکه مرز ورودی زائران پیاده‌روی اربعین استان کرمان مرز شلمچه است، اظهار کرد: بر اساس اعلام اداره‌کل راهداری کرایه اتوبوس‌ها برای اتوبوس معمولی ۱۳۵ و برای اتوبوس ویژه ۲۴۰ هزار تومان است.

انتهای پیام
captcha