رونمایی از مجموعه صوتی با عنوان «طنین عاشقی»
کد خبر: 3847503
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

رونمایی از مجموعه صوتی با عنوان «طنین عاشقی»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طی نشست خبری «تشریح فعالیت‌های قرآنی موسم اربعین 98» از مجموعه صوتی با عنوان «طنین عاشقی» شامل نواهای عاشورایی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ طی نشست خبری «تشریح فعالیت‌های قرآنی موسم اربعین 98» که عصر امروز، 13 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین و حسن محمدی، مسئول کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین و دیگر اصحاب رسانه در سالن نشست‌های اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار شد، از مجموعه صوتی با عنوان «طنین عاشقی» رونمایی شد.
این مجموعه شامل آثار تواشیح و مدیحه‌سرایی است که به سه زبان عربی، فارسی و ترکی تولید شده است. همچنین این اثر حاصل تلاش و هم نوایی گروه‌هایی است که در سال‌های گذشته در ایام اربعین جزو کاروان نور بودند و حضور داشتند.
این گروه‌ها شامل تواشیح فلق اصفهان، معراجح قم، طارق تبریز، فلک الزهرا(س) مشهد، ثقلین یزد، محراب تهران و الوارثین البرز است که نواهای عاشورایی آنها در حوزه اربعین ضبط و تدوین و تولید شده است که طی این مراسم رونمایی شد.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند فایل‌های این مجموعه را از پایگاه اینترنتی اربعین و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha