موکب استان مرکزی در کاظمین مستقر می‌شود
کد خبر: 3847568
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

موکب استان مرکزی در کاظمین مستقر می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول موکب سیدالشهدا(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در کاظمین گفت: موکب سید‌الشهدا (ع)، چهارشنبه، ۱۷ مهر در مسجد براثا کاظمین برپا شده و تا ۲۹ همین‌ماه به زائران خدمات می‌دهد.

موکب استان مرکزی در کاظمین مستقر می‌شود

حجت‌الاسلام صادق صلواتیان، مسئول موکب سیدالشهدا(ع) اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در کاظمین در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: موکب سیدالشهدا(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی روز چهارشنبه، 17 مهر‌ماه در مسجد براثا واقع در شهر کاظمین مستقر می‌شود.

وی بیان کرد: محل استقرار موکب سیدالشهدا(ع) در ۷ کیلومتری حرم امام موسی کاظم(ع) است، سال گذشته روزانه بین ۲ تا ۳ هزار زائر در موکب براثا اسکان داده شدند و وعده شام و صبحانه برای آنها تهیه شد، البته برای زائرانی که قصد ماندن دارند ناهار نیز تهیه می‌شد.

حجت‌الاسلام صلواتیان افزود: جهت رفاه حال زائران، موکب یاد شده به سرویس بهداشتی، حمام، محل خواب مجزا برای بانوان و آقایان مجهز است و امسال پیش‌بینی ما برای اسکان 3 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه منبع تهیه اقلام تهیه شده از محل موقوفات حاج آقا محسن، فرمان‌فرما، یوزباشی، مرحوم نجفی و خیرین تأمین شده است، اظهار کرد: موکب یاد‌شده از 17 مهر در مسجد براثا استقرار داشته و تا 29 همین ماه به ارائه خدمات اهتمام دارد.

صلواتیان اضافه کرد: برنج، روغن، چای، قند، فتیر، گوشت، سیب‌زمینی، پیاز، حبوبات، رب گوجه فرنگی، دستگاه نانوایی و ... تهیه شده و توسط تیم اعزامی طبخ و در اختیار زائران قرار داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha