راهپیمایی اربعین؛ خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان
کد خبر: 3847614
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

راهپیمایی اربعین؛ خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان

گروه اجتماعی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اجتماع عظیم اربعین توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در جهت ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان را خنثی می‌کند.

راهپیمایی اربعین؛ خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، صبح امروز، ۱۴ مهرماه در جمع خبرنگران در اردبیل اظهار کرد: یکی از سنت‌های دیرینه که ائمه اطهار(ع) بر آن تاکید داشته‌اند مشرف شدن به حرم امامان معصوم بوده است به طوری که حضرت امام حسن(ع) با پای پیاده ۲۵ بار به مکه مکرمه و امام حسین (ع) نیز چندین بار به مکه مکرمه مشرف شدند.
وی افزود: براساس روایتی از امام حسن عسگری(ع) یکی از پنج نشانه مومن زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: زیارت سرور و سالار شهیدان از چنان عظمت و قداستی برخوردار است که امام محمدباقر(ع) زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) را زیارت عرش الهی می‌داند.
فیاضی گرامی‌داشت اربعین حسینی را از شعائر الهی دانست و گفت: در پیاده‌روی عظیم اربعین زائران حسینی از کشور‌های مختلف جهان با تفکرات و مذاهب مختلف حضور می‌یابند که حاکی از عشق و محبت جهانیان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از اجتماع بزرگ اربعین حسینی به شدت در هراس هستند، خاطرنشان کرد: اجتماع عظیم اربعین توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در جهت ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان را خنثی می‌کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به پیام‌های اعتقادی، فکری، اجتماعی و سیاسی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، بیان کرد: راهپیمایی اربعین نمایشی بزرگ از وحدت، اتحاد و مودت مسلمانان جهان و نماد عزت اسلامی است.
فیاضی اظهار کرد: اراده خداوند بر زنده ماندن نهضت حسینی است چرا که نهضت حسینی نهضت الهی بوده و آن حضرت هر چه داشت در راه خداوند عطا کرد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha