حضور در راهپیمایی 13 آبان، پشتیبانی و حمایت از اقتدار ملی است
کد خبر: 3847698
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

حضور در راهپیمایی 13 آبان، پشتیبانی و حمایت از اقتدار ملی است

گروه سیاسی- نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه امروز ملت ایران منسجم و منسجم‌تر از گذشته در مقابل دشمنان ایستاده و با استکبار سرسازش ندارد، گفت: حضور و همبستگی مردم در راهپیمایی 13 آبان یک پشتیبانی و حمایت از اقتدار ملی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، 14 مهرماه در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با موضوع هماهنگی و برنامه‌ریزی برای راهپیمایی روز13 آبان اظهار کرد: حضور و همبستگی مردم در راهپیمایی روز سیزدهم آبان یک پشتیبانی و حمایت از اقتدار ملی است.
وی افزود: همه مناسبت‌ها هرکدام دارای یک پیام و ویژگی‌های خاصی هستند که دشمن به روشی خاص و به شکل‌های مختلف برای کمرنگ کردن آن‌ها تلاش می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به‌ضرورت گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان عنوان کرد: در این روز دانش‌آموزان و جوانان این مرزوبوم بسیار مظلومانه درراه اهداف انقلاب اسلامی توسط ایادی استکبار به شهادت رسیدند.
وی عنوان کرد: نباید به چنین مناسبت‌هایی سطحی و ساده نگریسته شود و اگر می‌خواهیم بیشتر به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنیم باید با گرامیداشت چنین مناسبتی اقتدار ایران اسلامی و آمادگی خود را به‌منظور مقابله و ایستادگی در برابر استکبار به نمایش بگذاریم.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بابیان اینکه ما در نظام اسلامی دولت و ملت نداریم، عنوان کرد: همه دستگاه‌های دولتی هرکدام بخشی از نیروی مردمی را زیرپوشش خوددارند و باید پرچم‌دار و راهنمای مردم باشند.
وی تأکید کرد: در این روز همه اقشار جامعه اعم از شیعه و سنی، دانش‌آموز، دانشجو و دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، روحانیون و .. باید حضور پررنگی داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان لازمه امنیت و آسایش و پیشرفت کشور را نیازمند اتحاد و همبستگی مردم و حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دانست.گفت: حضور درصحنه تنها راه افزایش امنیت و اقتدار کشور، سرکوب توطئه‌ها و دسیسه‌های همیشگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است.
وی بیان کرد: امسال با توجه به جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمنان علیه کشور، باید تلاش شود حضور مردم درصحنه‌های مختلف ازجمله ۱۳ آبان باشکوه‌تر از گذشته باشد و اقتدار جمهوری اسلامی بیش از گذشته به جهانیان نشان داده شود.
آیت‌الله حسینی شاهرودی عنوان کرد: در طول تاریخ نمایش حضور مردم توانسته است جلوی خسارات جانی و مالی زیادی را بگیرد، حتی پیامبر گرامی اسلام نیز در جنگ‌ها از این ابزار استفاده می‌کرد و جلوی جنگ و کشتار بیشتر را می‌گرفت.
وی بابیان اینکه امروز ملت ایران منسجم‌تر از گذشته در مقابل دشمنان ایستاده و با استکبار سرسازش ندارد، بر برنامه‌ریزی‌های مناسب برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه و استکبار ستیزانه در روز ۱۳ آبان امسال تأکید کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی که به حضور مردم نیاز بوده و برای استان و کشور حیاتی است، نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام
captcha