محتوای فرهنگ ایثار و شهادت متناسب با نیاز جامعه تولید شود
کد خبر: 3847755
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

محتوای فرهنگ ایثار و شهادت متناسب با نیاز جامعه تولید شود

گروه اجتماعی- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه محتوای فرهنگ ایثار و شهادت باید متناسب با نیاز جامعه تولید شود، گفت: این کار نیازمند کار تخصصی و دقیق است.

محتوای فرهنگ ایثار و شهادت متناسب با نیاز جامعه تولید شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور، ظهر امروز 14 مهر در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت فضای مجازی به‌خودی‌خود قابل ارزش‌گذاری نیست و آنچه سبب ارزش‌گذاری می‌شود محتوای اطلاعات است، اظهار کرد: میزان تأثیرگذاری محتوا ارائه‌شده فضای مجازی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت در اعتلا و یا انحطاط مخاطبان باید موردتوجه قرار گیرد.

وی بابیان اینکه مخاطبان جامعه در بحث ارائه محتوای فرهنگ ایثار و شهادت دودسته هستند، یاداور شد: مخاطبانی که آن دوران را درک کرده و مخاطبانی که آن لحظات و دوران جنگ تحمیلی را درک نکردند لذا باید خواست مخاطبان احصا و محتوا متناسب با نیاز آن‌ها تولید شود.

‌معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه بحث شهید و شهادت از موضوعات مهمی که در قرآن نیز به آن تأکید شده و جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند والا است، افزود: تفکیک مخاطبان در تهیه و تولید محتوا و ارائه آن متناسب با نوع نیاز حائز اهمیت است و نیازمند به کار تخصصی و دقیق است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان سمنان در مسیر تردد زائران حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد لازم است اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نسبت به در اختیار قرار دادن بیلبوردهای برون‌شهری در ورودی و خروجی شهرستان‌ها به‌صورت ماهیانه و یا فصلی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سرداران شهید استان و نقش آن‌ها در دوران دفاع مقدس اقدام کند.

خجسته پور با اشاره به اینکه در هر دستگاه اجرایی یک کارگروه تخصصی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای کمک به شورا باید تشکیل شود، گفت: شهرداری‌ها با همکاری و هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران در بحث تبلیغات محیطی، نسبت به استفاده از تمثال شهدا و جملات منتخب وصایای شهدا و غیره در فضای درون‌شهری باید اقدام کند.

 

انتهای پیام
captcha