اجرای طرح «معراج» در لرستان
کد خبر: 3848017
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

اجرای طرح «معراج» در لرستان

گروه فرهنگی ــ دبیر ستاد اقامه نماز لرستان از اجرای طرح «معراج» ویژه طلاب خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی آموزشی معارف و اسرار نماز برای مربیان پرورشی، دوره آموزشی با عنوان «مبین» ویژه مدیران مدارس متوسطه از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز است.

اجرای طرح «معراج» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، دبیر ستاد اقامه نماز لرستان امروز، پانزدهم مهر در جمع خبرنگاران، از برگزاری طرح «معراج» خبر داد و گفت: این طرح که ویژه طلاب مدارس علمیه است طی آینده نزدیک در قالب ۱۲۰ ساعت آموزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که بیش‌از ۹۰ درصد کارگاه‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های ستاد اقامه نماز با همت و همکاری مبلغان و روحانیان برگزار می‌شود، افزود: علاوه‌بر دعوت‌های دوره‌ای از مبلغان و روحانیان غیر بومی از مرکز تخصصی نماز، بیش‌ از ۱۰۰ مبلغ لرستانی در اجرای برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان همکاری و مشارکت دارند.

چراغی با بیان این‌که در طول سال برنامه‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های متعددی برای اقشار مختلف برگزار خواهد شد، ادامه داد: این برنامه‌ها و کارگاه‌ها با هدف تشویق و نهادینه‌سازی قشر نوجوان و جوان به فرهنگ نماز به‌ویژه نماز اول وقت اجرا می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی آموزشی معارف و اسرار نماز

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی آموزشی معارف و اسرار نماز برای مربیان پرورشی، کارگاه فرهنگ‌سازی نماز در خانواده ویژه مدرسان آموزش خانواده و دوره آموزشی با عنوان «مبین» ویژه مدیران مدارس متوسطه را از ‌ برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان اعلام کرد و یادآور شد: این کارگاه‌ها با همکاری ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش لرستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام چراغی همچنین برگزاری نشست‌های خانواده با رویکرد شیوه‌های دعوت کودکان و نوجوانان به نماز و برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت نماز را از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان برشمرد و گفت: در این برنامه‌های آموزشی، قشر دانش‌آموز مورد هدف است.

انتهای پیام
captcha