رسانه‌های اردبیل برای ارتقای فرهنگ رانندگی مشارکت کنند
کد خبر: 3848101
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

رسانه‌های اردبیل برای ارتقای فرهنگ رانندگی مشارکت کنند

گروه اجتماعی- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر تلاش برای ارتقای فرهنگ رانندگی در استان گفت: انتظار می‌رود رسانه‌های جمعی در این زمینه تلاش و مشارکت کنند.

رسانه‌های اردبیل برای ارتقای فرهنگ رانندگی مشارکت کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، ظهر امروز، ۱۵ مهرماه در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران مدیریت ترافیک و همیاران پلیس در اردبیل، اظهار کرد: همیاران پلیس سفیران راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به شمار می‌روند.
وی افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر تربیت و فرهنگسازی مناسبی در مدارس انجام شده است تا دانش آموزان با مفهوم اصول اولیه ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند.
امامی یگانه بیان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت همیاران پلیس در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در راستای کاهش آمار تصادفات در این زمینه برنامه‌های مناسبی تدوین شده تا بتوانیم در امر تامین سلامتی رانندگان گام اساسی برداریم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل احترام به حقوق دیگران را یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی برشمرد و گفت: انتظار می‌رود برای کاهش تصادفات و حوادث رانندگان به حقوق دیگران احترام گذاشته و رعایت قوانین و مقررات را مبنای کار قرار دهند.
وی با اشاره به ارتباط نحوه رانندگی افراد با فرهنگ و سطح اجتماعی آن‌ها تصریح کرد: انتظار می‌رود در کنار اقدامات در راستای توسعه محور‌های مواصلاتی درون‌شهری و برون‌شهری و نیز مدیریت هوشمند ترافیک، فعالیت‌ها در حوزه فرهنگسازی عمومی نیز مد نظر بوده و در این زمینه اقدام شود تا بتوانیم شاهد ارتقای فرهنگ رانندگی در استان باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌های جمعی و نهاد آموزش و پرورش برای ارتقای فرهنگ رانندگی افزود: در حال حاضر در سطح استان ۱۵۰ کیلومتر راه در دست اجرا بوده و تهیه و اجرای طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری اردبیل نیز به جدیت پیگیری می‌شود.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha