دانشگاه علمی کاربردی ایلام، آماده‌ خدمت به زائران اربعین
کد خبر: 3848132
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
محمدی عنوان کرد:

دانشگاه علمی کاربردی ایلام، آماده‌ خدمت به زائران اربعین

گروه اجتماعی - رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام گفت: مواکب این دانشگاه امسال هم همانند سال قبل در شهرهای ایلام و مهران به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

دانشگاه علمی کاربردی ایلام، آماده‌ خدمت به زائران اربعین
به گزارش ایکنا از ایلام، اسفندیار محمدی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام امروز 15 مهر ماه در نشست هماهنگی فعالیت‌های اربعین دانشگاه علمی کاربردی واحد استان ایلام، اظهار کرد: مراکز علمی کاربردی استان ایلام با استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی و پرسنل خود در مواکب اربعین حضور خواهند یافت و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه مراکز ما در شهرستان‌های دره‌شهر و دهلران هم آمادگی دارند در شهرستان‌های خود در صورت تردد زوار خدمت رسانی داشته باشند، افزود: مراکز آموزش عالی علمی کاربردی مستقر در شهر ایلام برای خدمات‌رسانی در ایام بازگشت زوار آمادگی داشته باشند.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، معاون کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: امسال بعد از برداشته شدن ویزا برای زوار اربعین و مشکلاتی که برای مرز خسروی پیش آمد، مرز مهران بسیار پر ترددتر از سال‌های پیش است و پارکینگ‌های داخل شهر مهران پر شده است.
وی گفت: 5 درصد پارکینگ اربعین در 10 کیلومتری شهر مهران هم پر شده است و زائران باید از پارکینگ اربعین و دیگر پارکینگ‌های خارج از شهر استفاده کنند،  همه جا هم اجاره پارکینک شبانه‌روزی 5 هزار تومان است و بیشتر نیست، هماهنگی شده که بازرسان از دیروز در مهران نرخ‌ها را کنترل می‌کنند.
چراغی‌پور افزود: حجم فعالیت خدمت‌رسانی امسال بسیار زیاد است ما 180 مجوز صادر کردیم در این میان تنها دانشگاهی که هم سال گذشته و هم امسال موکب رسمی داشت که به امضای رئیس ستاد اربعین کشور و ستاد عتبات عالیات رسیده دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام است که سال گذشته هم فعالیت بسیار خوبی داشت ولی تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیشتری داشته باشید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ما یک استان را به عنوان استان معین مواکب دانشگاه علمی کاربردی استان قرار داده‌ایم که حمایت می‌کند، با توجه به اینکه حجم زائران در برگشت از عتبات عالیات بسیار بیشتر است موکب‌های دانشگاه علمی کاربردی تمرکز خود را بر زمان بازگشت زوار قرار دهند.
وی مجوز رسمی فعالیت موکب اربعین دانشگاه علمی کاربردی را به رئیس این دانشگاه ارائه کرد.
انتهای پیام
captcha