اهتزاز پرچم حرم امام حسین‌(ع) و امام رضا(ع) در مرزهای مهران و زرباطیه
کد خبر: 3848155
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

اهتزاز پرچم حرم امام حسین‌(ع) و امام رضا(ع) در مرزهای مهران و زرباطیه

گروه فرهنگی - مراسم برافراشته شدن پرچم مقدس حرم مطهر امام حسین‌(ع) و حضرت امام رضا(ع) با حضور فرماندهان مرزبانی ایران و عراق در مرزهای مهران و زرباطیه برگزار شد.

اهتزاز پرچم حرم امام حسین‌(ع) و امام رضا(ع) در مرزهای مهران و زرباطیه
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا امروز 15 مهرماه در این آئین که با حضور همتای عراقی خود در پایانه مرزی مهران برگزار شد، اظهار کرد: با بهره گیری از تجربه سال های گذشته، اقدامات قابل قبولی در سال جاری در مبادی تردد زائران اربعین در مرزهای چهارگانه انجام شده است.
رضایی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی و همکاری مرزبانی دو کشور ایران و عراق هیچ گونه مشکلی در بحث تامین امنیت زائران اربعین حسینی وجود ندارد.
وی مرز مهران را یکی از مرزهای مهم و اصلی در ایام اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود و نزدیکی این مرز به کربلای معلی مرز مهران همواره مورد انتخاب زائران اربعین حسینی بوده است.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه امسال با افزایش ۳ برابری تردد زائران اربعین حسینی (ع) در مرزهای چهارگانه روبه رو هستیم، افزود: زائران با رعایت قوانین و مقررات و با داشتن گذرنامه از مرزها عبور می‌کنند؛ همچنین ساماندهی مطلوبی توسط نیروی انتظامی و همچنین در حوزه قرنطینه با مرزبانی ناجا صورت گرفته است.
رضایی تعامل مطلوب بین مرزبانان کشور ایران و عراق را نشان از مودت و دوستی دو کشور دانست و تاکید کرد: امروز آخرین نشست هماهنگی فرماندهان مرزبانی ایران و عراق در منطقه بدره عراق برگزار شد تا هماهنگی های لازم در این خصوص به عمل آید.
انتهای پیام
captcha