۲۲ آبان؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «شکوه جمعه»
کد خبر: 3848342
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹

۲۲ آبان؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «شکوه جمعه»

گروه فرهنگی ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «شکوه جمعه» را تا ۲۲ آبان‌ماه امسال اعلام کرد.

22 آبان؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «شکوه جمعه»حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فراخوان جشنواره «شکوه جمعه» گفت: این جشنواره به‌مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می‏‌شود.
وی افزود: مصلی‌های جمعه و جماعت، آداب و سنن و مناسک جمعه، حضور انبوه و صف‌بندی منظم، جاذبه‌های تصویری اماکن نماز جمعه، آداب و سنن اجتماعی، مذهبی و اجتماعات وحدت‎بخش، اجتماعات سیاسی، معماری اماکن و مصلی‌های نماز جمعه از محورهای این جشنواره است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان اضافه کرد: از دیگر محورهای جشنواره شکوه جمعه می‎توان به مردم‌نگاری جماعت جمعه با تکیه بر اقشار قومیت‌ها و گروه‌های سنی گوناکون، شهدای نمازجمعه، حجاب و پوشش نمازگزاران جمعه و ظرفیت‌ها و جلوه‌های سیاسی، اجتماعی و دینی اشاره کرد.
وی با اشاره به این‌که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «شکوه جمعه» از اول شهریور ماه آغاز شده است، ادامه داد: ۲۲ آبان‌ماه امسال پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام شده است و آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره شکوه جمعه در بخش‌های تک عکس، مجموعه عکس و بخش ویژه عکس‌های مربوط به شهدای محراب و جلوه‌های تاریخی نماز جمعه اعلام شده است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان در پایان یادآور شد: یک تا پنج میلیون تومان هدیه نقدی برای برگزیدگان جشنواره اعلام شده است و آثار برگزیده نیز در کتابی چاپ می‌شود.

انتهای پیام
captcha