توسعه گردشگری سلامت اردبیل با جذب بیماران داخلی و خارجی محقق می‌شود
کد خبر: 3848377
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

توسعه گردشگری سلامت اردبیل با جذب بیماران داخلی و خارجی محقق می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری سلامت استان با جذب بیمار از داخل کشور و کشور‌های همسایه محقق می‌شود.

توسعه گردشگری سلامت اردبیل با جذب بیماران داخلی و خارجی محقق می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل،  ظهر امروز، ۱۶ مهرماه در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی اردبیل و شرکت آرتا پردیس سلامت شفا در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های موجود، باید اقدامات لازم برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه گردشگری استان انجام شود.

وی با بیان اینکه توسعه حوزه گردشگری، رونق اقتصادی استان را به دنبال خواهد داشت، گفت: جهاددانشگاهی و شرکت آرتا پردیس سلامت شفا با هدف ارائه خدمات تخصصی، در تمام بخش‌های مرتبط با گردشگری سلامت و استفاده از ظرفیت‌های استان اردبیل همکاری خواهند کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه توسعه گردشگری سلامت استان با جذب بیمار از داخل کشور و کشور‌های همسایه محقق می‌شود، بیان کرد: ساماندهی مرز بیله‌سوار می‌تواند نقش مهمی در احیای حوزه توریسم سلامت استان داشته باشد که جهاددانشگاهی اردبیل برای استفاده از ظرفیت‌های این حوزه در تلاش است.

اوچی اردبیلی بیان کرد: بر اساس این همکاری ظرفیت‌های گردشگری سلامت استان از جمله اطلاعات مراکز درمانی، پزشکان و تعرفه‌های درمان عمومی در سایت www.shafamedtour.com و همچنین اپلیکیشن وابسته به شرکت آرتا پردیس سلامت شفا به مخاطبان معرفی و بیماران به مراکز بهداشتی و درمانی ارجاع داده خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: این همکاری، زمینه ساماندهی و نقل و انتقال بیماران در مرز بیله سوار را برای استفاده از پتانسیل‌های بهداشتی و درمانی را فراهم می‌کند.

در این جلسه سعید جعفری، رئیس هیئت مدیره شرکت آرتا پردیس سلامت شفا با بیان اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر گردشگران سلامت در سفر خود به استان اردبیل دچار مشکلات زیادی بوده‌اند، گفت: تیم شفامدتور با طراحی اپلیکیشن سعی کرده با معرفی پزشکان برجسته و مراکز اقامتی مناسب و همچنین سامانه حمل و نقل اختصاصی به گردشگران سلامت، زمینه رفاه هر چه بیشتر را فراهم کند.

وی با بیان اینکه شفامدتور، یک تسهیل کننده سفر‌های پزشکی برای بیماران بین المللی است، اضافه کرد: شفامدتور به عنوان یک رابط بین بیماران و مراکز درمانی با تجربه و مراکز رفاهی و اقامتی در استان اردبیل، بهترین خدمات از جمله خدمات درمانی و پزشکی و طبیعت درمانی را با کمترین قیمت به گردشگران سلامت معرفی می‌کند.

انتهای پیام
captcha