زندگینامه شهدای نیروی انتظامی خلخال منتشر شد
کد خبر: 3848426
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

زندگینامه شهدای نیروی انتظامی خلخال منتشر شد

گروه اجتماعی- مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال گفت: زندگینامه ۲۵ شهید نیروی انتظامی شهرستان خلخال در راستای پاسداشت مقام شهدای والامقام منتشر شد.

زندگینامه شهدای نیروی انتظامی خلخال منتشر شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام اسلام نوری، مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال، ظهر امروز، ۱۶ مهرماه در دیدار با خانواده‌های شهدای ناجا در خلخال، اظهار کرد: زندگینامه و وصیت‌نامه ۲۵ شهید نیروی انتظامی شهرستان خلخال که در عملیات‌های مختلف در مناطق ارومیه، سردشت، مهاباد، اشنویه و کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، در راستای پاسداشت مقام شهدای والامقام ناجا و هشت سال دفاع مقدس منتشر شد.
وی معرفی شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اهداف ایناقدام فرهنگی و ارزشمند برشمرد و بیان کرد: در راستای معرفی آثار شهدا و نیز آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام ناجا همزمان با هفته نیروی انتظامی زندگینامه این تعداد از شهدای شهرستان منتشر شده است.
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال افزود: بیشترین شهدای ناجا در درگیری با اشرار، منافقین، حزب دموکرت، کومله، عناصر ضد انقلاب، قاچاقچیان و افراد مسلح در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و سیر مناطق مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تا امنیت آرامش در کشور تامین شود.
نوری با اشاره به همیشه در صحنه بودنت مردم شهرستان خلخال در برهه‌هایی حساس انقلاب تصریح کرد: تقدیم ۵۰۰ شهید، یک هزار و ۲۰۰ جانباز، ۷۰ آزاده و هفت سردار شهید به نظام و انقلاب از شهرستان خلخال بیانگر رشادت و مجاهدت مردم این خطه در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های آن است.
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال تامین امنیت و آرامش را از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی تاکنون در این زمینه عملکردی قابل قبول و موفق داشته است و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم بیش از گذشته شاهد امنیت و آرامش در منطقه با تلاش‌های مجاهدانه و مسئولانه ناجا باشیم.

انتهای پیام
captcha