۶۰ درصد امکانات اربعین بنیاد مستضعفان در ایلام متمرکز است
کد خبر: 3848490
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
فتاح:

۶۰ درصد امکانات اربعین بنیاد مستضعفان در ایلام متمرکز است

گروه اجتماعی - رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۶۰ درصد امکانات این بنیاد در حوزه اربعین با توجه به استقبال بیشتر زائران از مرز مهران به استان ایلام اختصاص یافته است.

۶۰ درصد امکانات اربعین بنیاد مستضعفان در ایلام متمرکز است
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور امروز 16 مهرماه در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: در ایام اربعین، سراسر ایران در استان ایلام و مرز مهران تجلی می‌یابد و از اقصی نقاط کشور زائران برای سفر به عتبات عالیات به این مرز سفر می‌کنند.
وی افزود: هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه زائران در تردد از مرز مهران شود و این مرز اینجا جاذبه و کششی خاص برای زائران اربعین حسینی دارد به طوری که همه زائران تمایل دارند از مرز مهران عبور کنند.
رئیس بنیاد مستضعفان با اظهار شگفتی از جمعیتی که این روزها روانه مرز مهران می شود، یادآور شد: از جمعیت ۴۰ هزار نفری منطقه محرومی چون قلعه گنج کرمان حدود ۲۰ هزار نفر روانه مرز مهران شده است.
فتاح گفت: از تمام ظرفیت‌های بنیاد مستضعفان برای کمک و خدمات رسانی به زائران و دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان استفاده خواهیم کرد.
وی تلاش های استاندار و مجموعه دستگاه‌های مرتبط با اربعین را در آماده کردن زیرساخت‌ها قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: با توجه به استقبال کم نظیر زائران از مرز مهران بنیاد مستضعفان نیز بخش عمده‌ای از امکانات خود را در مسیرهای منتهی به مهران مستقر کرده است.
رئیس بنیاد مستضعفان کشور افرود: بنیاد مستضعفان علاوه بر ایجاد یک موکب بزرگ در سه راهی کارزان شهرستان سیروان در استان، ۱۰ میلیون بطری آب، یک میلیون وعده غذا به همراه یک میلیون بطری نوشابه برای خدمت‌رسانی به زائران اختصاص داده است.
وی اربعین را کمک خدا به مردم استان ایلام قلمداد کرد و یادآور شد: البته مردم ایلام شایسته و استحقاق این لطف و محبت الهی را دارند و به همین خاطر ایلام را پایتخت خادمین اربعین حسینی(ع) می‌خوانند.
انتهای پیام
captcha