راه‌اندازی اپلیکیشن «مسیر رستگاری» ویژه زائران اربعین
کد خبر: 3848511
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
موسوی خبر داد:

راه‌اندازی اپلیکیشن «مسیر رستگاری» ویژه زائران اربعین

گروه فرهنگی ــ مدیر اگریگیتوری ایرانسل در استان ایلام از راه‌اندازی اپلیکیشن «مسیر رستگاری» ویژه زائران اربعین حسینی خبر داد.

راه اندازی اپلیکیشن «مسیر رستگاری» ویژه زائران اربعین
سیدسجاد موسوی، مدیر اگریگیتوری ایرانسل در استان ایلام امروز 16 مهرماه در گفت‌و‌گوی اختصاصی با ایکنا از ایلام با بیان اینکه اپلیکیشن «مسیر رستگاری» با امکانات جدید و منحصر بفرد برای بهره‌مندی زائران اربعین حسینی طراحی و راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: کار مطالعاتی و برنامه‌نویسی این اپلیکیشن 8 تا 10 ماه به طول انجامید که سرانجام با امکانات جدیدی که در مابقی اپ‌های این بخش وجود ندارد در معرض استفاده کاربران قرار گرفت.
موسوی با اشاره به اینکه بخش‌هایی از قبیل «زائریاب» و «ثبت جای پارک خودرو» در این اپ لحاظ شده است، اضافه کرد: اطلاعات موکب‌ها که برای اولین بار در کشور به صورت روزانه (3 بار در روز) بروز رسانی می‌شود نیز در این اپ منظور شده است.
وی با بیان اینکه این اپ از طرق مختلف قابلیت بارگذاری بر روی گوشی‌های اندروید را دارد، تصریح کرد: کاربران و زائران عزیز می‌توانند از طریق ارسال عدد 1 به سر شماره 3000772777 و مشترکین ایرانسل نیز از طریق کد *2000# اپلیکیشن «مسیر رستگاری» را دریافت کنند.
مدیر عامل شرکت هزاره سوم زاگرس ادامه داد: مکان‌های زیارتی و اقامتی و همچنین اطلاعات موکب‌های کشور عراق نیز در این اپ لحاظ شده است.
موسوی با اشاره به اینکه مسابقه عکس و قصه اربعین نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است، اظهار کرد: برگزیدگان این مسابقات از طریق بازدید کاربران اپ انتخاب خواهند شد که برای 40 نفر جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ایلام در ادامه با بیان اینکه پخش زنده تلویزیون، شبکه خبر، شبکه استانی ایلام، رادیو نمای ایلام، رادیو اربعین، نماهنگ اربعین، پخش قرآن، ادعیه و زیارات، نوحه و مداحی و وضعیت راهها از طریق سامانه 141 در این اپ لحاظ شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای سال آینده زبان‌های انگلیسی و عربی و همچنین اتصال به سیستم ios نیز به قابلیت‌های این اپ اضافه خواهد شد.
وی در پایان از زحمات مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام تقدیر کرد.
https://www.charkhoneh.com/content/930666457

انتهای پیام
captcha