اثر اربعین «ادواردو آنیِلی» رونمایی شد
کد خبر: 3848516
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

اثر اربعین «ادواردو آنیِلی» رونمایی شد

گروه بین‌الملل ــ اثر اربعین انجمن شهید «ادواردو آنیِلی» امروز، 16 مهرماه، طی مراسمی در مجمع اساتید بین‌الملل در تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ این مراسم با حضور محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق کشورمان در استرالیا و مکزیک و دوست شهید ادواردو آنیلی، نجمه قیداری، مسئول انجمن شهید ادواردو آنیلی، فهیمه نیکومنظر، خالق اثر اربعین انجمن شهید ادواردو آنیلی و نویسنده کتاب «ادواردو؛ مسافری از رُم»، جمعی از اصحاب رسانه و علاقمندان به این شهید برگزار شد.

در این مراسم تابلوی اربعین شهید ادواردو آنیلی که شامل یک نقاشی دیجیتال (دیجیتال پینتینگ) از این تازه مسلمان ایتالیایی بود، رونمایی شد و خالق اثر توضیحاتی را درباره این کار ارائه داد.

فهیمه نیکومنظر گفت: کار من اعتقاد قلبی‌ من، شما و دیگران به این مسئله که شهدا زنده هستند و در مراسم اربعین حضور دارند؛ چون شاهدند و جلودار را به تصویر می‌کشد و در این اثر ادواردو آنیلی پیراهن عزای حسینی به تن کرده و راهی پیاده‌روی اربعین است.

وی افزود: پس زمینه کار نیز کسانی را به تصویر می‌کشد که در حال رفتن به مراسم اربعین هستند.

بنا براین گزارش؛ پخش کلیپی درباره مرحوم «کریستین بونو»(یحیی علوی)، اندیشمند فرانسوی، مترجم، نویسنده و استاد فسلفه و عرفان شیعی، پخش انیمیشن «فانوس دریایی» اثر فهیمه نیکو منظر و جلسه پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های مراسم رونمایی از اثر اربعین شهید ادواردو آنیلی بود. فهیمه نیکومنظر هنرمند، تصویرساز و کارگردان انیمیشن نیز هست.

گزارش تصویری مراسم را اینجا ببینید.

انتهای پیام
captcha