ورود ۸۰۰ زائر خارجی اربعین از پایانه مرزی بیله‌سوار به استان اردبیل
کد خبر: 3848541
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

ورود ۸۰۰ زائر خارجی اربعین از پایانه مرزی بیله‌سوار به استان اردبیل

گروه اجتماعی- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۸۰۰ زائر خارجی با ۱۸ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار وارد استان اردبیل شدند.

ورود ۸۰۰ زائر خارجی اربعین از پایانه مرزی بیله‌سوار به استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، عصر امروز، ۱۶ مهرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: ۸۰۰ زائر خارجی با ۱۸ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار وارد استان اردبیل شدند و این زائران عمدتا از کشور‌های حوزه قفقاز، جمهوری آذربایجان، گرجستان و روسیه هستند.

وی بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی به عنوان اولویت اساسی مطرح است و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم این اجتماع عظیم را به صورت باشکوه و منظم برگزار کنیم که این امر یک وظیفه مهم برای ما است که باید به وظایف خود عمل کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل اظهار کرد: به منظور تکریم هر چه مناسب زائران پذیرایی از اتباع خارجی در پایانه مرزی انجام پذیرفته و علاوه بر آن قرائت زیارت عاشورا و دیگر برنامه‌های فرهنگی با مشارکت دیگر دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه از آغاز طرح استقبال از زائران، ۸۰۰ زائر خارجی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار وارد استان اردبیل شدند، افزود: زائران پس از ورود به استان، از طریق پایانه مرزی چذابه عازم کربلا خواهند شد.

وی افزود: طرح استقبال از زائران اتباع خارجی در پایانه مرزی بیله‌سوار با برپایی موکب‌های ویژه از ۱۰ مهرماه شروع شده و تا سوم آبان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha