کمک بیش از ۳۶۰ میلیون تومانی خیران چالدران به ایتام
کد خبر: 3848578
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

کمک بیش از ۳۶۰ میلیون تومانی خیران چالدران به ایتام

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد چالدران گفت: خیران چالدرانی در نیمه نخست سال ۳۶۵ میلیون تومان به ایتام نیازمند این شهرستان کمک کردند.

کمک بیش از 360 میلیون تومانی خیران چالدران به ایتام

التفات رضایی، رئیس کمیته امداد چالدران، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال خیران این شهرستان، 365 میلیون تومان به ایتام نیازمند چالدران کمک کردند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵۹ فرزند یتیم و ۲۰۴ فرزند خانواده بی‌بضاعت در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد چالدران بوده و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

رئیس کمیته امداد چالدران گفت: ۵۴۲ خیر این شهرستان در سه ماهه نخست امسال 365  میلیون تومان در طرح اکرام ایتام و محسنین به ایتام نیازمند این شهرستان کمک کردند.

وی با بیان اینکه بدون تردید کمک به ایتام و فرزندان محسنین علاوه بر رفع مشکلات این افراد و خرسندی نیازمندان، رضای‌الهی و پاداش اخروی را به دنبال دارد، بیان کرد: رفع مشکلات ایتام در زمینه تأمین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان ایتام از جمله مواردی است که توسط حامیان مساعدت می‌شود.

رضایی در پایان گفت: افراد نیکوکار و خیر شهرستان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم موردنظر خود را نیز برای کمک‌های مالی مستمر انتخاب کرده و مساعدت کنند.

انتهای پیام
captcha