حضور نمایش «دست‌هایت کو مم‌حسن» در جشنواره تئاتر فتح
کد خبر: 3848705
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

حضور نمایش «دست‌هایت کو مم‌حسن» در جشنواره تئاتر فتح

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از حضور نمایش «دست‌هایت کو مم‌حسن» در بیست‌ودومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر خبر داد.

حضور نمایش «دست‌هایت کو مم حسن» در جشنواره تئاتر فتح

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، امروز، 17 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایش صحنه‌ای «دست‌های کو مم‌حسن» تولید واحد نمایش حوزه هنری استان به بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر راه یافت.

وی افزود: نمایش دست‌هایت کومم حسن به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی‌زاده توسط هیات انتخاب آثاربیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر متشکل از فریبا متخصص، آرش دادگر و علیرضا اوسیوند برای حضور در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای این جشنواره برگزیده و معرفی شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هیات انتخاب در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای پس از بازبینی آثار ارسالی از سراسر کشور، 12 نمایش را برای حضور در این جشنواره انتخاب و معرفی کردند.

اسلامی بیان کرد: اکبر آیین، نازنین نادرپور، پوریا نیک اقبالیان، حیدر رضایی و بهنام مهدی‌پور در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

یادآور می‌شود که بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌های مسابقه نمایش‌های صحنه، نمایش‌های کوتاه، نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌های محیطی و میدانی از ۱۵ تا ۱۹ آبان‌ماه در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha