موکب‌های مستقر در آن‌سوی مرز تقویت شوند
کد خبر: 3848757
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

موکب‌های مستقر در آن‌سوی مرز تقویت شوند

گروه اجتماعی ــ استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت موکب‌های مسیر خسروی و قصرشیرین گفت: نیازمند است تا موکب‌های آنسوی مرز مقداری تقویت شوند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه، امروز، 17 مهرماه در مراسم افتتاح قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز خسروی با اشاره به تردد بیش از 7 هزار زائر از مرز خسروی، اظهار کرد: به دلیل حوادث بغداد وقفه‌ای در تردد زائران در روزهای گذشته به وجود آمد که ترجیح دادیم زائران را از طریق این مرز به عتبات عالیات نفرستیم.

وی با اشاره به اینکه مرز خسروی تنها مرزی است که باید برای رسیدن به کربلا از بغداد عبور کرد، بیان کرد: علی‌رغم حوادث بغداد ما مسیری جایگزین تعیین کرده بودیم که اگر وقفه طول بکشد زائران بتوانند از مسیر جایگزین عازم کربلا شوند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: موضوع اکنون کاملاً حل شده و از نظر امنیتی هیچ مسئله‌ و مشکل خاصی وجود ندارد و زائران به راحتی از این مسیر تردد دارند.

بازوند به زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز خسروی نیز اشاره و اظهار کرد: در مرز خسروی برای بیش از 50 هزار خودرو پارکینگ ایجاد شده است.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی موکب‌ها در قصرشیرین و مسیر خسروی افزود: نیاز است تا در آنسوی مرز موکب‌ها را تقویت کنیم.

استاندار کرمانشاه  با اشاره به تغذیه و اسکان 5 هزار نفر در روز توسط موکب سپاه گفت: موکب سپاه در روز خدمات قابل تقدیری ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha