خدمت‌رسانی موکب حضرت زینب(س) قزوین در سامرا
کد خبر: 3848910
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

خدمت‌رسانی موکب حضرت زینب(س) قزوین در سامرا

گروه اجتماعی- مسئول موکب حضرت زینب(س) قزوین گفت: موکب حضرت زینب(س) شریفیه قزوین از سال ۹۲  تاسیس شده تا بتواند در سامرا پذیرایی زائرین باشد.

خدمت‌رسانی موکب حضرت زینب( س) قزوین در سامراعلی کربلایی محمدی مسئول موکب حضرت زینب(س)  قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: موکب حضرت زینب(س) شریفیه قزوین از سال ۹۲  تاسیس شده تا بتواند در سامرا پذیرایی زائرین باشد.

مسئول موکب حضرت زینب(س) در سامرا افزود: این موکب در سال اول تاسیس تنها کار تهیه و توزیع وعده‌های غذایی را بر عهده داشت که در آن سال به یک هزار و ۵۰۰ تا دو هزار زائر خدمات‌رسانی کرد.

وی با اشاره به افزایش تعداد زائرین در هر سال گفت: سال گذشته علاوه بر توزیع شش هزار پرس غذا در هر شبانه روز و سه هزار میان وعده از نظر اسکان هم به ۲۰۰ زائر خدمات ارائه کردیم.

محمدی بیان کرد: برای امسال در نظر داریم علاوه بر خدمات اطعام که شامل ۶ هزار پرس غذا در هر شبانه روز و سه هزار میان وعده غذایی است بتوانیم ظرفیت اسکان را به ۵۰۰ نفر افزایش دهیم.

مسئول موکب حضرت زینب(س) در سامرا خاطرنشان کرد: امسال ظرفیت اسکان برای ۲۰۰ نفر خانم و ۳۰۰ نفر آقا در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: علاوه بر خدمات پذیرایی و اسکان نیز خدمات فرهنگی نظیر توزیع کتب دعا، چفیه و تسبیح و همچنین اطلاع‌رسانی احکام شرعی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این موکب است.

انتهای پیام
captcha