۱۰۹ دستگاه کامیون مواد غذایی از زنجان به موکب‌های عراق حمل می‌کنند
کد خبر: 3848914
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

۱۰۹ دستگاه کامیون مواد غذایی از زنجان به موکب‌های عراق حمل می‌کنند

گروه اجتماعی_ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان از اعزام ۱۰۹ دستگاه کامیون به عراق خبر داد و گفت: این کامیون‌ها مواد غذایی مورد نیاز موکب‌های اربعین را حمل می‌کنند.

۱۰۹ دستگاه کامیون مواد غذایی از زنجان به موکب‌های عراق حمل می‌کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، ذبیح‌الله بابایی، شب گذشته، ۱۷ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام اربعین، 21 موکب از استان زنجان در عراق مستقر خواهند شد و خدمات اسکان و پذیرایی را ارائه می‌دهند.

 

وی ادامه داد: از این تعداد 11 موکب در نجف اشرف، چهار موکب در مسیر نجف به کربلا، چهار موکب در شهر کربلا و دو موکب در سامرا به زائران حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان ابراز کرد: پذیرایی زائران از روز جمعه در مسیرهای پیاده‌روی در کشور عراق آغاز شده و تا دو روز بعد از اربعین انجام می‌شود.

 

وی به اعزام 109 دستگاه کامیون و کامیونت از زنجان به سمت عراق خبر داد و گفت: کامیونداران زنجانی بدون دریافت ریالی در این مسیر خدمت‌رسانی خواهند کرد.

 

بابایی با اشاره به اینکه تردد زائران زنجانی از مرزهای خسروی و مهران انجام می‌شود، افرود: هفت دستگاه نانوایی در ایام یاد شده در عراق به پخت نان می‌پردازند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه یک‌هزار خادم در 21 موکب خدمات‌رسانی خواهند کرد، بیان کرد: هزینه‌های رفت و برگشت برعهده خادمان است.

 

وی با بیان اینکه از مسئولان زنجانی کسی به عنوان خادم در موکب‌ها حضور ندارد، افزود: خادمان اربعین 25 روز خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha