افتتاح 31 طرح آموزشی و تربیتی در پلدختر
کد خبر: 3848926
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

افتتاح 31 طرح آموزشی و تربیتی در پلدختر

گروه فرهنگی ـ امروز، هجدهم مهر با حضور وزیر آموزش و پرورش 31 طرح آموزشی و تربیتی در پلدختر افتتاح شد. حاجی میرزایی خبر داد: ۳۱۰ مدرسه خسارت‌دیده در سیل لرستان تعمیر شد پلدختر- وزیر آموزش‌وپرورش از تعمیر ۳۱۰ مدرسه خسارت‌دیده در سیل لرستان خبر داد و گفت: در مجموع ۴۰۰ مدرسه در سیل لرستان آسیب دیدند. به گزارش خبرنگار مهر،

افتتاح 31 طرح آموزشی و تربیتی در پلدختربه گزرش ایکنا از لرستان، امروز پنج‌شنبه، هجدهم مهر با حضور محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش 31 طرح آموزشی و تربیتی در شهرستان سیل‌زده پلدختر افتتاح شد.
بنا بر این گزارش، مراسم افتتاح این 31 طرح آموزشی و تربیتی ساعت 10 صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی‌از مسئولان استانی و پلدختر در مدرسه 12 کلاسه شاهد شهرستان پلدختر برگزار شد.
حضور در گلزار شهدا و افتتاح مدرسه شش کلاسه معمولان از دیگر برنامه‌های سفر حاجی میرزایی به لرستان است.

310 مدرسه خسارت‌دیده در سیل لرستان تعمیر شد

محسن حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران گفت: در جریان سیل لرستان 400 واحد آموزشی یا تخریب شد و یا خسارت دید و نیاز به بازسازی داشت.310 مدرسه نیاز به تعمیرات داشت که تمام تعمیرات تا قبل از سال تحصیلی انجام شد و دانش‌آموزان توانستند تحصیل را در این مدارس آغاز کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان این‌که مابقی مدارس تخریبی بودند، تصریح کرد: برای بازسازی این مدارس مشکلاتی وجود داشت، با توجه به تغییر محل روستا برای تامین زمین مناسب احداث فضای آموزشی باید اقدام می شد که خوشبختانه موضوع تعیین تکلیف شده و عملیات احداث آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال جشن احداث مجدد مدارس تخریبی در سیل را بگیریم.

یادآور می‌شود، محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش از مسیر کرمانشاه و به‌صورت زمینی به پلدختر سفر کرد.

انتهای پیام
captcha