توزیع 2 هزار بسته لوازم‌التحریر در مدارس محروم کرمان
کد خبر: 3848944
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

توزیع 2 هزار بسته لوازم‌التحریر در مدارس محروم کرمان

گروه اجتماعی - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان گفت: از محل صرفه‌جویی حذف قبض کاغذی برق، 2 هزار بسته لوازم‌التحریر در مدارس مناطق محروم کرمان منطقه آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان، شیرنژاد معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان امروز پنج‌شنبه، 18 مهر گفت: از محل صرفه‌جویی حذف قبض کاغذی برق، 2 هزار بسته لوازم‌التحریر در مدارس مناطق محروم در برخی از شهرستان‌های تحت پوشش آغاز شد.
وی با اشاره به حذف قبوض کاغذی برق و صرفه‌جویی‌های حاصل از این طرح یادآور شد: توزیع بسته‌های نوشت‌افزار دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار از محل صرفه‌جویی همین طرح است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان در حاشیه توزیع نوشت‌افزار در مدرسه امام رضا(ع) بیان کرد: وزارت نیرو در راستای حفاظت از محیط زیست از ابتدای مهر ماه پروژه حذف قبوض کاغذی را شروع و اجرایی کرده و این طرح در شرکت توزیع جنوب کرمان از ابتدای تیر ماه آغاز و اجرایی شده است.
شیرنژاد تصریح کرد: باید با بهینه مصرف کردن برق شرایط استفاده از انرژی برای سایر افراد در مناطق محروم فراهم شود و نقش دانش‌آموزان به‌عنوان همیاران و سفیران مدیریت مصرف انرژی بسیار موثر است.

انتهای پیام
captcha