برگزاری اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان
کد خبر: 3848992
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲

برگزاری اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان

گروه اجتماعی ــ فرماندار دامغان از برگزاری چهارمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» به میزبانی دانشگاه این شهر با حضور شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین خبر داد.

برگزاری اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان درغربت» در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی‌اصغر مجد، فرماندار دامغان، عصر روز گذشته، 18 مهر در جلسه برنامه‌ریزی اجلاسیه مجاهدان در غربت به میزبانی فرمانداری دامغان با بیان اینکه آبان ماه امسال چهارمین دوره این اجلاسیه در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین سخنرانی خواهد کرد .

وی ادامه داد: ۱۸۰ اندیشمند از اقصی نقاط کشور در این مراسم حضور  دارند و علاوه بر حضور سران اندیشمند داخلی ۳۶ کشور جهان نیز در به این مراسم دعوت شده و برای پوشش خبری پخش آن به صورت زنده از شبکه‌های سراسری و بین‌المللی در دستور کار است.

فرماندار دامغان، هدف از برگزاری این اجلاسیه رااشاعه مسیر تفکر بیداری اسلامی و اهداف جبهه مقاومت اسلامی دانست و افزود: تنها می‌توان با وحدت و انسجام هر چه بیشتر کشورهای مسلمان به اهداف عالیه اسلامی رسی .

به گفته مجد؛ در برگزاری این اجلاسیه نهادهای ملی و بین‌المللی بسیاری نظیر آستان قدس رضوی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، جامعه‌المصطفی العالمیه، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، معاونت بین‌المللی بسیج همکاری داشته و این اجلاسیه ۱۶ آبان ماه سال‌جاری به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار خواهد شد.

فرماندار دامغان با بیان اینکه اجلاسیه مجاهدان غربت راهی برای بیان فریاد مظلومیت مردم یمن، میانمار، نیجریه و لبنان و فلسطین است، افزود: در این همایش خانواده‌های شاهد از کشور لبنان، سوریه، نیجریه و فلسطین نیز حضور دارند.

انتهای پیام
captcha