پیاده‌روی اربعین، اوج استکبارستیزی است
کد خبر: 3849153
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

پیاده‌روی اربعین، اوج استکبارستیزی است

گروه فرهنگی ــ معاون تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی و حرکت میلیون‌ها زائر به سمت کربلا، تجلی ولایتمداری و استکبارستیزی عاشقان اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مسلم‌ پورجمالی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز شنبه، ۲۰ مهرماه با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: همه ما باید با استفاده از تمام توان و ابزار‌هایی که در اختیار داریم برای گرامیداشت این ایام فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه این سفر‌های مذهبی ـ معنوی اثرات تربیتی در لایه‌های درونی جامعه دارد، ادامه داد: سفر‌ها و پیاده‌روی‌های مذهبی ازجمله پیاده‌روی اربعین تأثیر فرهنگی و مذهبی عمیقی در جامعه دارند.

معاون تبلیغات اسلامی هرمزگان ابراز کرد: پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی و حرکت میلیون‌ها زائر به سمت کربلا، تجلی ولایتمداری و استکبارستیزی عاشقان اهل‌بیت(ع) است.

حجت‌الاسلام پورجمالی در پایان گفت: پیاده‌روی اربعین اوج تجلی انسان استکبارستیز و درعین‌ حال نوید جامعه‌ای است که افراد آن به‌دنبال محبت هستند نه تبعیت از هوا و هوس، ازاین‌رو می‌بینیم فردی کفش زوار امام حسین(ع) را واکس می‌زند تا محبت خداوند را جلب کند.

انتهای پیام
captcha