نقش مؤثر مشارکت خانه و مدرسه در تربیت دانش‌آموزان
کد خبر: 3849227
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
امام جمعه نیمروز مطرح کرد:

نقش مؤثر مشارکت خانه و مدرسه در تربیت دانش‌آموزان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد راشکی گفت: مسئولیت تربیتی فرزندان تنها به عهده مدرسه یا پدر و مادر نیست بلکه مسئولیتی مشترک بین خانه و مدرسه است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد راشکی، امام جمعه نیمروز، 19 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در دیدار با جمعی از جوانان نخبه و صاحب مدال در المپیادهای علمی جهانی فرمودند که به نخبگی قانع نباشید، باید مرزهای دانش و فن‌آوری را پیش ببرید. پیشرفت کشور در گرو نگاه انقلابی نخبگان است، در کشور شرایطی فراهم شده که استعدادهای جوان و نخبه بروز و ظهور پیدا کنند، ایجاد زمینه و زیرساخت‌های کافی برای ظهور و رشد نخبگان از وظایف دولت است.
وی بیان کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه‌های تحقق همکاری و هم‌دلی میان خانه و مدرسه است. مسئولیت تربیتی فرزندان تنها به عهده مدرسه یا پدر و مادر نیست بلکه مسئولیتی مشترک بین خانه و مدرسه است.
امام جمعه نیمروز گفت: اهمیت دوران کودکی و نقش آن در شکل‌گیری شخصیت کودکان باید برجسته شود، قرار است ما کودکانی را پرورش دهیم که ۳۰ سال آینده مسئولیت‌های اصلی جامعه را بر عهده بگیرند.
راشکی اظهار کرد: لشکرکشی ترکیه به خاک سوریه نقض آشکار حقوق بین‌الملل و قطعنامه‌های شورای امنیت است. حمله ترکیه باعث قدرت گرفتن دوباره تروریست‌ها در شمال سوریه می‌شود و ترکیه با این اقدام خود به بی‌ثباتی در منطقه دامن می‌زند.
وی بیان کرد: هفتمین یادواره و سالگرد سردار شهید حبیب لک‌زایی و شهدای وحدت، خدمت و امنیت و شهدای شهرستان نیمروز پنج‌شنبه، دوم آبان‌ماه در گلزار شهدای رسول اکرم(ص) شهر ادیمی برگزار می‌شود و از عموم مردم ولایی سیستان برای شرکت در این مراسم دعوت می‌شود.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha