کمک ۸۱۰ میلیونی ریالی مردم ماسال جهت راه‌اندازی موکب
کد خبر: 3849361
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

کمک ۸۱۰ میلیونی ریالی مردم ماسال جهت راه‌اندازی موکب

گروه اجتماعی ــ سرپرست فرمانداری ماسال از کمک ۸۱۰ میلیون ریالی مردم این شهرستان جهت راه‌اندازی موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کربلا خبرداد.

جعفر صفری، سرپرست فرمانداری ماسال، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه در اربعین امسال موکب شهرستان ماسال به صورت مشترک با شهرستان فومن و با نام شهدای فومن، ماسال و شاندرمن برپا می شود، اظهار کرد: این موکب ظرفیت پذیرایی از 1200 زائر را در وعده های مختلف صبحانه، نهار و شام دارد.

وی ضمن قدردانی از کمک های مردمی به موکب ها، افزود: با تلاش ستاد اربعین شهرستان ماسال و کمک مردم عاشق خاندان اهل بیت(ع) بالغ بر 810 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی جهت راه اندازی موکب ماسال و شاندرمن جمع آوری شده است.

سرپرست فرمانداری ماسال با بیان اینکه موکب شهدای ماسال، شاندرمن و فومن در 5 کیلومتری کربلا مستقر است، گفت: جهت پذیرایی از زائران اربعین حضرت اباعبدالله(ع)31 خادم از شهرستان ماسال به موکب ماسال و شاندرمن در کربلای معلی اعزام می شوند.

وی یادآور شد: موکب شهرستان ماسال برای چهارمین سال پیاپی به صورت مشترک با شهرستان های همجوار در کربلای معلی راه اندازی می شود و با صدور مجوز و تشکیل هیئت امنا، موکب ماسال و شاندرمن از سال آینده به صورت مستقل در کربلا استقرار خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha