اعزام ۲۴۰ دستگاه اتوبوس از سمنان برای مراسم اربعین
کد خبر: 3849439
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

اعزام ۲۴۰ دستگاه اتوبوس از سمنان برای مراسم اربعین

گروه اجتماعی ــ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از آمادگی ناوگان استان جهت جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد و گفت: ۲۴۰ دستگاه اتوبوس از سمنان برای مراسم اربعین حسینی اعزام شد.

اعزام  240 دستگاه اتوبوس از سمنان برای مراسم اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از سمنان، احسان منصور کیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، عصر روز گذشته، 20 مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۴۰ دستگاه اتوبوس از استان برای جابه‌جایی زائران مراسم اربعین حسینی به مناطق مرزی اعزام شدند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مهران بیشترین تردد زائران را دارد بیشترین اتوبوس با تعداد ۲۲۷ دستگاه به این مرز اعزام‌ شده است.

وی ادامه داد: ۱۳ دستگاه اتوبوس نیز از مرز شلمچه در خدمت زائران اربعین حسینی خواهد بود که این اتوبوس‌ها تا پایان مراسم کار جابه‌جایی و انتقال مسافران و زائران اربعین را عهده‌دار هستند.

‌مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با بیان اینکه علاوه بر این امکانات و تجهیزات موکب‌های استان با ۷۹ دستگاه انواع کامیون از سوی صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای کالا به‌صورت داوطلبانه و مردمی جابه‌جا شده، یادآور شد: اداره‌کل راهداری با تمام توان خود در خدمت زائران اربعین حسینی خواهد بود.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha