۷۰ مبلغ در موکب‌های اردبیل؛ پاسخگوی سؤالات زائران اربعین
کد خبر: 3849525
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

۷۰ مبلغ در موکب‌های اردبیل؛ پاسخگوی سؤالات زائران اربعین

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به منظور ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات زائران ۷۰ مبلغ پیش‌بینی شده که در موکب‌ها و مسیر پیاده‌روی به زائران خدمات ارائه می‌کنند.

حضور 70 مبلغ در موکب‌های اربعین اردبیل برای پاسخگویی به سوالات زائرانحجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌‌وگو با ایکنا از اردبیل، کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی و انجام امور فرهنگی در نقاط مختلف استان اردبیل به ویژه در پایانه مرزی بیله‌سوار موکب‌های مورد نیاز پیش‌بینی شده است.

وی گفت: موکب‌های استقرار یافته به صورت روزانه به ۲۲ هزار نفر ارائه خدمات کرده و در تلاش هستیم تا میزبانی شایسته‌ای از زائران اتباع خارجی که از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار قصد عزیمت به کربلای معلا را دارند، ارائه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: به منظور ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات زائران ۷۰ مبلغ توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل پیش‌بینی شده که در موکب‌ها و مسیر پیاده‌روی ارائه خدمات می‌کنند.

ستوده بیان کرد: با تشکیل به موقع ستاد اربعین حسینی پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه بسته‌های فرهنگی در موکب‌ها انجام پذیرفته و خوشبختانه با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط تاکنون مشکل خاصی در ارائه خدمات به زائران دیده نشده است.

وی از حضور ۴۰ روحانی آقا و ۳۰ مبلغ خانم برای ارتقای سطح دینی و فرهنگی زائران در طرح اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۴ روحانی نیز در موکب‌های تعبیه شده استان اردبیل در مسیر راهپیمایی اربعین مستقر هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به فضیلت‌های سفر اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: این همایش بزرگ نشانگر ارتباط ناگسستنی مردم با اهل بیت(ع) و تقویت وحدت مسلمانان با وجود هجمه‌های گسترده استکبار است.

ستوده افزود: حضور در راهپیمایی اربعین حسینی ارتباط عمیق مردم با ولایت را جلوه‌گر ساخته و شکوه اسلام را در معرض دید جهانیان نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha