معرفی نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن
کد خبر: 3849539
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

معرفی نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن

گروه مسابقات ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به کسب رتبه ممتاز چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در رشته حفظ کل از سوی فاطمه نظری، گفت: بر همین اساس این حافظ کل قرآن به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن معرفی شد.

معرفی نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن

به گزارش ایکنا؛ به نقل از واحد رسانه‌ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی سیفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: عصر دیروز ۱۹ مهرماه، در مراسم اختتامیه چهل‌‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، برگزیدگان رشته حفظ کل و قرائت قرآن کریم در بخش بانوان که در اصفهان برگزار شد، معرفی شدند.

وی افزود: در رشته حفظ کل فاطمه نظری حائز رتبه ممتاز شد و به مسابقات بین‌المللی اردن راه یافت. همچنین در این رشته زهرا سلطان‌پور نماینده دیگر استان مازندران رتبه عالی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

سیفی ادامه داد: در چهل‌و‌دومین دوره از مسابقات قرآن کریم، مرتضی خرمی در رشته تفسیر قرآن جزو رتبه‌های برتر و علی نائیجیان در حفظ موضوعی نیز موفق شد، رتبه سوم کشوری را از آن خود کند.

رئیس اداره قرآنی اوقاف مازندران، گفت: در چهل‌و‌دومین از مسابقات قرآن کریم، مجتبی کریمی نفر دوم رشته اذان را در سطح کشور کسب کرد.

انتهای پیام
captcha