حضـور ۵۰۰ طلبه یزدی در راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3849748
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

حضـور ۵۰۰ طلبه یزدی در راهپیمایی اربعین

گروه معارف ــ مدیر حوزه علمیه یزد از شرکت نزدیک به ۵۰۰ طلبه استان در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و گفت: طلاب استان نسبت به سال‌های گذشته حضور چشمگیرتری در این مراسم دارند.

حضـور قريب به ۵۰۰ طلبه استان یزد در راهپیمایی اربعین حسینیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد با بیان اینکه طلاب استان یزد نسبت به سال‌های گذشته حضور چشمگیرتری در راستای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی دارند، اظهار کرد: حضور طلاب حوزه علمیه یزد در هر سال نسبت به سال گذشته‌اش با رشد قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو بوده است.

وی میزان ثبت نام کنندگان حوزه علمیه استان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از یزد را از ابتدای محرم تاکنون ۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: ثبت خروج طلاب استان یزد از ابتدای ماه محرم تاکنون ۵۰۰ مورد بوده است که به احتمال زیاد این آمار افزایش نیز پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه استان ادامه داد: امسال از شهرستان یزد سه دستگاه اتوبوس و از شهرستان‌های دیگر هر کدام یک دستگاه جهت اعزام طلاب به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اقدام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام شمس در ادامه با اشاره به برخی مسائل در کشور عراق و در ایام نزدیک به اربعین حسینی، تصریح کرد: چیزی که در این خصوص مشهود و قابل ذکر است و شکی در آن نیست اين می‌تواند باشد كه آمریکا و هم‌پیمانانش که هیچ‌گاه نمی‌توانستند اتحاد ۲۰ میلیونی شیعیان و مسلمان را در یک مکان مقدس مشاهده کنند، امسال دست به توطئه‌ای دیگر زده و به‌دنبال ناامن جلوه دادن این راهپیمایی عظیم هستند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: شیعیان در طول قرن‌ها نشان داده‌اند که هیچ‌وقت از توطئه‌های دشمنان واهمه‌ای ندارند و با قدرت هر چه بیشتر در راهپیمایی اربعین حسینی امسال نیز شرکت خواهند داشت و بازهم شکستی دیگر در کارنامه دشمنان اسلام و نظام اسلامی به ثبت خواهند رساند.

انتهای پیام
captcha