پذیرایی و اسکان زائران اربعین در بیش از ۴۰ مسجد در ایلام
کد خبر: 3849774
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

پذیرایی و اسکان زائران اربعین در بیش از ۴۰ مسجد در ایلام

گروه اجتماعی ــ مسئول اسکان و تغذیه کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین ایلام از پذیرایی از زائران اربعین حسینی در ۴۳ مسجد و تکیه در شهر ایلام خبر داد.

پذیرایی و اسکان زائران اربعین در بیش از 40 مسجد در ایلام

قاسم حقیقت، مسئول اسکان و تغذیه کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام، با بیان اینکه اسکان‌های خانگی نیز در ایلام از سوی مردم وجود دارد، اظهار کرد: در مساجد و تکایا علاوه بر پذیرایی و ارائه غذای گرم، کارهای فرهنگی نیز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی ما به زائران اربعین از اول ماه صفر آغاز شده و تا 23 روز ادامه دارد، گفت: در هر مسجد نزدیک به 100 نفر به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

حقیقت ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای اسکان شبانه زائران در شهر ایلام ظرفیت 15 هزار نفری را داریم که اگر خانه‌های مردمی و چادرهای بین راهی را نیز در نظر بگیریم این میزان ظرفیت به 22 هزار نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه نذورات مردمی و کمک‌های خیران و همچنین مساعدت‌های ستاد عتبات عالیات ایلام برای اسکان و تغذیه زائران اربعین حسینی بر کسی پوشیده نیست، گفت: مردم عزیز استان ایلام می‌توانند برای پذیرایی از زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) با کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین همکاری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha