اجرای طرح قرآنی «رضوان» در اهواز
کد خبر: 3849831
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

اجرای طرح قرآنی «رضوان» در اهواز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ از سوی مؤسسه امام رضا(ع) اهواز، اجرای بیست و پنجمین طرح رضوان ویژه ترم پائیز 98 آغاز شده است.

به گزارش ایکنا؛ طرح رضوان از سال 1384 از سوی مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز با هدف ترویج فرهنگ قرآن و تربیت قرآن‌آموزان آغاز شد اما به صورت رسمی می‌توان فعالیت این طرح را از سال 1391 در نظر گرفت.اجرای طرح «رضوان» دراهواز
در این طرح مجموعه‌ای از کلاس‌های قرآنی شامل روخوانی عملی، تجوید سطح یک نوجوانان، صوت و لحن مقدماتی، صوت و لحن سطح یک، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید سطح یک، صوت و لحن مقدماتی، صوت و لحن سطح یک برای نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است.
صادق شوهانی، مدیر مؤسسه مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح رضوان تاکنون بیش از دو هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است والبته برای ترم پائیز نیز قرآن‌آموزان بسیاری ثبت نام کرده‌اند که دوره‌های ترم پائیز از روز چهارشنبه، 17 مهرماه با حضور اساتید مجرب شروع شده است.
یادآور می‌شود؛ مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) درشهر اهواز، منطقه کیانپارس، نبش یکم شرقی، مجتمع آموزشی مدنیان واقع شده است و علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از ثبت نام و برگزاری دوره با شماره 09165297505 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha