میزبانی «موکب‌های امام رضا(ع)» از زائران پیاده امام مهربانی‌ها
کد خبر: 3850006
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

میزبانی «موکب‌های امام رضا(ع)» از زائران پیاده امام مهربانی‌ها

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیر از پرپایی دو موکب خدمات‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) از سوی این اداره همزمان با ایام پایانی ماه صفر در مسیر عبور زائران پیاده امام رئوف خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه برنامه‌ریزی برپایی موکب امام رضا(ع) جهت خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام مهربانی‌ها همزمان با دهه پایانی ماه صفر به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز و با همکاری آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) و مدیریت شرکت گروه صنعتی مشهد دوام، روز گذشته، 22 مهرماه در دفتر این شرکت گروه صنعتی، با حضور مسئولان فرهنگی ــ اجتماعی و مدیران اجرایی، فرهنگی و قرآنی برگزار شد.
حجت‌الاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز در حاشیه این جلسه به خبرنگار ایکنا، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز همزمان با ایام پایانی ماه صفر، در قالب «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی‌ها» در مسیر عبور زائران پیاده امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اقدام به برپایی دو موکب خدمات‌رسانی در راستای پذیرایی از زائران امام رضا(ع) دارد. 
وی تصریح کرد: این دو موکب از سوم تا هفتم آبان‌ماه سال جاری، در مسیر جاده چناران به سمت مشهد مقدس، در محل گروه کارخانجات مشهد دوام و در شهر طرقبه در مسیر ورودی خیابان منتهی به سمت بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برپا می شود که پذیرایی، اطعام، توزیع نان تازه و چای همراه با اسکان از جمله خدمات ارائه شده به زائران پیاده حرم مطهر امام مهربانی‌ها در این موکب‌ها خواهد بود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز با اشاره به همزمانی ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) با دهه وقف، اظهار کرد: خیمه معرفت با غرفه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی ویژه این ایام، با حضور سه مبلغ روحانی اعزامی در این موکب‌ها نیز برپا می‌شود.
حجت‌الاسلام صادقی گفت: 40 نفر از خادمان افتخاری بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) روزانه وظیفه خدمات‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) را در هر موکب به عهده دارند.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha