مشکلی برای اعزام اتوبوس به مرز خسروی و مهران وجود ندارد
کد خبر: 3850091
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

مشکلی برای اعزام اتوبوس به مرز خسروی و مهران وجود ندارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون وزیر کشور با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای در نظر گرفتن امکانات لازم برای بازگشت زائران از مرز خسروی، گفت: مرز خسروی تقویت می‌شود و مشکلی برای اعزام اتوبوس به دو مرز خسروی و مهران وجود ندارد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسین ذوالفقاری، معاون وزیر کشور شامگاه گذشته، 22 مهرماه در نشست ستاد اربعین استان در استانداری کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی پس از دو سال و پیگیری‌های زیاد از سوی مسئولان ایرانی و وزارت کشور ایران و عراق اظهار کرد: پس از دو سال این امر به ثمر نشست و امیدواریم در سال‌های آینده زمان تردد زوار شبانه‌روزی شود.

وی افزود: با وجود اینکه امسال برای اولین‌بار مرز خسروی برای زائران اربعین بازگشایی شده است اما مدیریت زوار بسیار خوب و استقبال مردم از مرز خسروی خبر خوبی بود.

ذوالفقاری بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای این امر فراهم شده و مردم هیچ مشکلی در مسیر تردد نداشتند و باید در این زمینه افزایش بازگشت زوار از مرز خسروی فراهم شود؛ چراکه این مرز ظرفیت بازگشت زوار را دارد.

معاون وزیر کشور با اشاره به در نظر گرفته شدن تمهیدات لازم برای بازگشت زوار از طریق مرز خسروی گفت: مرز خسروی تقویت می‌شود و مشکلی برای اعزام اتوبوس به دو مرز خسروی و مهران وجود ندارد.

وی افزود: در روزهای ابتدای بازگشایی روزانه 300 نفر از مرز عبور می‌کردند و در برخی روزها ما شاهد عبور 29 هزار نفر از این مرز در ساعات در نظر گرفته شده از این مرز بودیم.

ذوالفقاری اظهار کرد: برای اعزام اتوبوس به کشور عراق برای بازگشت زوار در مرزهای مهران و خسروی مشکلی نداریم و امیدواریم بتوانیم از اربعین برای گسترش فرهنگ و شور و شعور حسینی در جهان استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha