رتبه هفتم لرستان در زمینه سپردن مناصب مدیریتی به بانوان
کد خبر: 3850323
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

رتبه هفتم لرستان در زمینه سپردن مناصب مدیریتی به بانوان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به رتبه هفتم استان در زمینه انتصابات بانوان، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید توانمندسازی بانوان در حوزه‌های مختلف و سپردن مناصب مدیریتی به زنان است که خوشبختانه در حال حاضر در استان به‌خوبی اجرا شده است.

پرویزپوربه گزارش ایکنا از لرستان، ناهید پرویز‌پور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان، سه‌شنبه، بیست‌وسوم مهرماه، در نشست تخصصی بانوان هنرمند که در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان برگزار شد، گفت: نمایشگاه کتاب مهم‌ترین رویداد فرهنگی در طول سال است و امیدواریم همان‌گونه که با تمرکززدایی برگزاری این رویداد در تهران و برپایی آن در مرکز استان‌ها، عدالت فرهنگی اجرا شد، زمینه برپایی این رویداد در شهرستان‌های استان نیز فراهم شود.

وی با اشاره به این‌که بانوان لرستانی همواره ثابت کرده‌اند که در حوزه‌های مختلف تأثیرگذار و اثربخش هستند، عنوان کرد: در حال حاضر در رابطه با انتصابات بانوان، رتبه هفتم کشوری را داریم که البته با نگاه ویژه مسئولان استانی این رتبه بهتر خواهد شد.

پرویزپور با بیان این‌که این نشست باید زودتر از این‌ها برگزار می‌شد، اظهار کرد: یکی‌ از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید توانمندسازی بانوان در حوزه‌های مختلف و سپردن مناصب مدیریتی به زنان است که خوشبختانه در حال حاضر در استان به‌خوبی اجرا شده که از آن‌جمله امروز شاهد سپردن سکان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به یکی‌ از بانوان توانمند استان بودیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی حاصل انقلاب شکوهمند اسلامی است و هنر یکی‌ از شاخص‌ترین حوزه‌های حضور بانوان است که زمینه ابراز تمایلات و احساسات را برای زنان ایران اسلامی فراهم آورده است.

وی بیان کرد: بانوان ما همواره در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های مختلف تأثیرگذار بوده و هستند، همان‌گونه که می‌دانیم نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و ما اگر می‌خواهیم در برنامه‌ریزی‌های خود موفق باشیم ناگزیر باید به این قشر تأثیرگذار نیز توجه کنیم و آن‌ها را در تمام مسائل سهیم بدانیم.

انتهای پیام
captcha